Goedkope host met Mysql en php

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoek een hosting die DirectAdmin gebruikt. Die prijzen zijn dermate laag dat er nooit flinke heffingen komen.

Versio dus. Die is leuk voor particulieren of kleine ondernemers.
Ikzelf zit daar met een aantal websites maar ik zit ook bij Antagonist, die vind ikzelf als je vragen of hulp nodig hebt, de beste.

Route99 schreef:
maar een gratis Let's Encrypt certificaat is maar 3 maanden geldig en moet je telkens verlengen..
Echt niet. Ik gebruik die gratis SSL certificaten maar hoef zelf niets te verlengen.
 
Laatst bewerkt:
Echt niet. Ik gebruik die gratis SSL certificaten maar hoef zelf niets te verlengen.

Technisch is het wel zo. Bekijk de eigenschappen maar achter het 'slotje' in de browser. Allemaal zijn ze maximaal 3 maanden houdbaar.
Maar gelukkig neemt menig hosting het werk uit handen door het automatisch te verlengen. Ikzelf heb op een van mijn eigen servers (geen beheerpaneel) ook een apart script moeten draaien om ze te verlengen. Dit gebeurt elke 60 á 70 dagen. De server die ik voor mijn site gebruik, en DirectAdmin heeft doet dit helemaal automagisch. Zorg er wel voor dat je geen CloudFlare er tussen hebt, anders heb je kans dat het niet goed werkt, maar die bieden sowieso al een SSL aan.
 
Laatst bewerkt:
Route99 schreef:
Echt niet. Ik gebruik die gratis SSL certificaten maar hoef zelf niets te verlengen.
Dus jij hebt net als ik goed op gelet.. maar als je dat niet weet.... daar is die waarschuwing voor.
Vimexx heeft het ook goed voor elkaar dus om het automatisch te verlengen, maar dat is dus niet echt standaard.

Versio : Daar moet ik nog naar kijken of het voor mij/ons wat is.
 
Versio : Daar moet ik nog naar kijken of het voor mij/ons wat is.
Ik heb hier 6 websites en 9 domeinnamen. Voor deze websites ben ik super tevreden bij Versio, ik kan heel veel zelf dus hun hulp heb ik niet echt nodig. Heb die 6 websites in een pakket en dat kost mij dus amper wat.

Bij Antagonist heb ik een reseller pakket, met daarop 5 websites. Super tevreden wat betreft hun behulpzaamheid en vriendelijkheid, maar ook snelheid. De kosten vind ik meevallen.
 
:thumb:fijn dat het jou zo bevalt.

Hier komen alle kosten op 1 mss max 2 websites terecht dat maakt het financiële plaatje per website toch wat anders. Tis ook maar hobby er zit geen verdienmodel achter. Maat om achter een naam in een subdomein te blijven zitten nu .tk met een geschikte naam eigenlijk nu een doodlopende weg is... dat gaat ook te ver. Maar nu wordt het al snel weer te offtopic.
 
Kijk altijd even naar de naam van het control panel (beheerpaneel van de hosting) die de provider meelevert bij een pakket. Er zijn 2 goede control panels, dat zijn DirectAdmin en Plesk. De provider kan bij beide bepaalde functionaliteit afschermen, dat weet je niet van tevoren. Ook de php configuratie weet je niet van tevoren terwijl die erg belangrijk is bij bijvoorbeeld een webshop. Als de provider een webshop installer heeft dan kan je er wel vanuit gaan dat de php configuratie oke is.

Met beide heb ik gewerkt, Plesk is grafisch mooier en voelt daardoor makkelijker aan maar Direct Admin heeft (denk ik) een groter marktaandeel.
Screenshot is van mijn Plesk control panel.

Bekijk bijlage 352937

Bijlage werkt niet
 
Het lijkt erop dat het knopje 'voeg afbeelding toe' niet helemaal doet wat ik wil.
Ik heb het aangepast. zie de post k(lik)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan