Goedkope host met Mysql en php

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frenske123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Berichten
1.260
Hallo

Weet iemand een goedkope host met Mysql en Php

Mijn huidige wordt wel erg duur en ik heb het alleen nodig voor niet zakelijk gebruik/
 
Wat heb je al gevonden? Want als ik zoek vind ik al een hoop waaronder Versio.
 
Heel veel..
waaronder cloud86 maar wat suggesties en ervaringen van Forum leden is altijd welkom.
 
Wij werken voor onze sportclub met Neostrada.nl
Hebben héél uiteenlopende formules in de aanbieding.
 
Webreus, al jaren (meer dan 10) nagenoeg probleemloos, vanaf 9,99 per jaar.
 
Neostrada heeft zijn prijzen ongeveer verdubbeld nu , eerst koste het goedkoopste reseller pakket 60,- excl per jaar nu het dubbelle dus.
eind vorig jaar ook al flink duurder en nou dus weer ...geven aan dat dit komt door o,a prijsverhoging C panel

En ik heb ook geen reseller meer nodig gewoon pakket voldoet.
 
Zoek een hosting die DirectAdmin gebruikt. Die prijzen zijn dermate laag dat er nooit flinke heffingen komen.
 
Webreus, al jaren (meer dan 10) nagenoeg probleemloos, vanaf 9,99 per jaar.
Dan behoor je wel bij de gelukkigen..
Was vandaag ook aan het zoeken: Ik vond hun opzet zeer interessant, maar toen ik de diverse reviews zag werd dat ineens heel veel minder.
https://www.google.com/search?client=opera&q=review+Webreus&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Op een ander forum zag ik vimexx met toch heel veel betere reviews en de prijzen lijken ook heel redelijk, ik kijk nog verder naar hun voorwaarden.
https://www.google.com/search?client=opera&q=review+vimexx&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Ik zoek ook nog wat tips / dus lees gewoon mee.... want ik wil het topic niet kapen (gaat om een relatief kleine site, wel de nodige foto's maar zeker lang geen 10GB, iig met SSL certificaat voor https).
 
Ik ben nou Versio en Vimexx wat aan h et vergelijken
1e is duurder en ssl moet apart worden gekocht.(indien je voor goedkoopste gaat)

Momenteel stel ik ook niet de hoogste eisen omdat ik hobby-matig wat programmeer.
 
maar toen ik de diverse reviews zag werd dat ineens heel veel minder
Die ervaring heb ik inderdaad bij een website die ik heb gemaakt voor iemand die bij deze provider zit.
Hun webservers zijn zo traag als dikke stroop.

Van alle websites die ik heb gemaakt vind ik Antagonist als provider de beste maar die is niet de goedkoopste.
Zelf zit ik sinds 2006 bij Mihosnet , ook niet de goedkoopste maar ik ben daar erg tevreden.

Er zijn best veel providers die hun prijs exclusief btw vermelden.
Sommige providers vergeten te vermelden dat de prijs een "instapprijs" is die (bijv. na een jaar) een stuk hoger ligt.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn best veel providers die hun prijs exclusief btw vermelden.
Dat mag niet eens voor een consument...
Sommige providers vergeten te vermelden dat de prijs een "instapprijs" is die (bijv. na een jaar) een stuk hoger ligt.
Ook dat is s t r o n t vervelend als het niet vermeld is...
Ik kwam ook nog een hosting tegen met een goede beoordeling, leek een mooie prijs te zijn, maar ik klik met het winkelwagentje altijd door tot net voor het betalen.
En dan komt er in eens 90 euro / jaar bij voor een SSL certificaat... .einde verhaal.... :p
 
Frenske123. Momenteel stel ik ook niet de hoogste eisen omdat ik hobby-matig wat programmeer.
SSL is tegenwoordig een vereiste, ook voor een startende hobbyist. Browsers en beveiligingssoftware zullen steeds kritischer worden op websites die geen slotje hebben. Veel providers hebben (naast een betaald certificaat) het gratis Let's Encrypt waarmee je https kan aanbieden aan je website bezoekers. Bij de providers die Let's Encrypt hebben is het een kwestie van een paar klikken en het werkt.

Bij deze provider met een stappenplan maar op deze manier werkt het ook.
 
Laatst bewerkt:
Werken is punt een .... maar een gratis Let's Encrypt certificaat is maar 3 maanden geldig en moet je telkens verlengen..
En als mensen niet weten hoe je met een cron job dit maar 3 maanden geldende gratis Let's Encrypt moeten vernieuwen ... is het erg handig dat de hosting provider dat voor je doet...
https://www.vimexx.nl/help/wat-is-het-verschil-tussen-betaalde-en-gratis-ssl-certificaten
Bij Vimexx bieden wij voor alle klanten gratis SSL certificaten aan, deze worden aangevraagd bij Let’s Encrypt. Deze certificaten worden voor een korte periode uitgegeven en door ons geautomatiseerde systeem vervolgens automatisch verlengd
Dat is wel een pluspunt, weet ik zeker dat het goed gaat...
 
Laatst bewerkt:
.... en door ons geautomatiseerde systeem vervolgens automatisch verlengd
Zo hoort het ! Dat gebeurt ook bij mijn provider. Een backup plan wat door de provider wordt verzorgd is ook prettig.
Via het control panel kan je zelf de backups downloaden of restoren.
 
@route99 en nu kaap je het topic toch nog.
Graag je eigen vraag maken voor jouw probleem.
 
Kijk altijd even naar de naam van het control panel (beheerpaneel van de hosting) die de provider meelevert bij een pakket. Er zijn 2 goede control panels, dat zijn DirectAdmin en Plesk. De provider kan bij beide bepaalde functionaliteit afschermen, dat weet je niet van tevoren. Ook de php configuratie weet je niet van tevoren terwijl die erg belangrijk is bij bijvoorbeeld een webshop. Als de provider een webshop installer heeft dan kan je er wel vanuit gaan dat de php configuratie oke is.

Met beide heb ik gewerkt, Plesk is grafisch mooier en voelt daardoor makkelijker aan maar Direct Admin heeft (denk ik) een groter marktaandeel.
Screenshot is van mijn Plesk control panel.

 
Laatst bewerkt:
PS: DirectAdmin heeft ook een nieuwe grafische schil hoor ;)
Ik geloof dat veel hostingbedrijven deze nog even voor hun klanten moeten enablen.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan