• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

inschrijfformulier koppelen aan gastenlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesley5479

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2011
Berichten
107
Ik ben voor mijn camping bezig met een reserveringssysteem, op zich begint het aardig te werken, de kalender werkt, dus wanneer ik handmatig de lijst ‘reserveren’ invul dan neemt de kalender deze gegevens over. Wat ik nu wil is dat wanneer ik het SHEET formulier ‘checkin’ invul dat deze gegevens worden overgenomen door de SHEET reserveringen, Wanneer ik dan klaar ben met het invullen van de ‘checkin’ dat hij daarna de gegevens bewaart in de SHEET ‘reserveringen’ en dat hij vervolgens naar de volgende regel springt, dat wanneer ik de volgende keer weer de ‘ checkin’ invul dat hij de vorige gegevens heeft bewaart in het TAB ‘reserveren’ en dat hij in dezelfde SHEET ‘reserveren’ eeen nieuwe regel begint met de nieuwe waardes van de SHEET ‘Checkin’ Bijgevoegd heb ik het bestand, ik hoop dat iemand me kan helpen. Bij voorbaat alvast vele dank.
Groet Wesley
 

Bijlagen

  • reserveringsformulier met checkin.xlsm
    91,2 KB · Weergaven: 34
Niet om het een of het ander (Excel is een prima pakket) maar dit zou je in een database moeten doen, niet in Excel.
 
Beste,

OctaFish heeft voor 100 % gelijk. Beter eventjes Access bestuderen.
Maar toch... hier heb je een begin van de oplossing via Excel.

Overigens: je hebt in elk geval al een mooie opmaak voor je bestand :).

Luc
 

Bijlagen

  • RESERVERINGSFORMULIER.xlsx
    75,5 KB · Weergaven: 42
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan