• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Omzet per maand (meerdere klanten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

MKK

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2020
Berichten
44
Goedenavond,

Ik ben al een poosje bezig met het maken van een opzet waar ik de omzet van meerdere klanten per maand kan bijhouden, maar nu wil ik het zo maken dat ik het ook kan spiegelen aan de omzet van vorig jaar, dus dat ik kan terug kijken naar wat ze b.v. in maart vorig jaar hebben gedaan.

Nu ben ik zelf al bezig geweest met een opzet zodat ik klanten kan selecteren ,maar dit werkt alleen voor 1 jaar, hoe is dit op te lossen of welke mogelijkheden zijn er nog meer??

Hoe kan ik een mooi overzicht krijgen van de omzet van klanten b.v. dit lopende jaar (in maanden ) en daaronder of achter het verschil met de voorgaande (vorig jaar)
 

Bijlagen

  • voorbeeld.xlsx
    19,4 KB · Weergaven: 21
Wanneer boek je de omzet? Datum uitvoer? Datum gefactureerd? Datum betaald? Met een gestructureerde invoer kan je eenvoudig met een draaitabel overzichten maken.
 

Bijlagen

  • voorbeeld (9).xlsx
    19,4 KB · Weergaven: 27
Dat zal aan het einde van iedere maand zijn (laatste dag). Het gaat me vooral om de maandafsluiting,en dan 12x per jaar. Alleen zou ik het wel makkelijk vinden dat ik van een klant kan zien wat hij b.v. in maart dit jaar aan omzet heeft gedaan t.o.v. vorig jaar maart. En dat bij elke klant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan