Hoe kan ik een tekst uit een tabel automatisch laten vullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

daveenmonique

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 nov 2020
Berichten
2
Ik wil graag een platte tekst die in een cel in een tabel staat in een nieuwe tabel automatisch laten vullen. Ik heb al een tijd in Word zitten vogelen hoe ik dat kan doen. Met Bookmarks ben ik nu een heel eind maar ik krijg dan een tabelin een tabel en qua layout krijg ik het ook niet strak. Gevoelsmatig lijkt dit vrij simpel: een cel in een tabel vullen met de inhoud van een andere cel. Ik zie dus denk ik iets over het hoofd. Wie kan mij helpen?
 
Wat je over het hoofd ziet: vermoedelijk heb je de complete cel in je bladwijzer gezet. Je krijgt dan een cel terug in de verwijzing, ongeacht waar de cursor staat. Je zult dus op moeten letten bij het definiëren van de bladwijzer: mag alleen de tekst bevatten.
 
Beste Octafish,

Allereerst dank voor de snelle reactie. Dit idee had ik zelf ook al. Maar als ik de regel met tekst in de bookmark zet en dan een wijziging doe en field update doe dan wordt de wijziging niet verwerkt? Wat doe ik dan fout?

Dank alvast!

Groet,
Dave
 
Kun je het document posten? Dan hoef ik geen nieuwe glazen bol te bestellen, want in mijn huidige zie ik de oplossing niet :D.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan