• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kolom 3 moet tekst uit kolom 2 bevatten en anders uit kolom 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
In bijlage in #12 wordt gewerkt met kolommen: B:B etc. i.pv. B8
Als ik je formule hiermee aanpas dan werkt dit, behalve voor de baltimore regel helaas
 
Ik snap je niet helemaal geloof ik, en post #12 heeft geen bijlage.

Je kan in de formule niet B:B als bereik gebruiken. Plaats ander jouw probeersel hier eens.
 
Sorry het moest zijn het documentje in #11.
Daarin wordt gebruikt:
=ALS(AANTAL.ALS([@[Niet importeren]];"*Baltimore*");"binnen 6-8 weken";ALS(EN(B:B=0;C:C="");"uitverkocht";ALS(EN(B:B=1;C:C="");"binnen 10-14 werkdagen";"Vanaf: " &TEKST(C:C;"dd-mm-jjjj"))))

B:B en C:C

Als ik je formule hiermee aanpas dan werkt dit, behalve voor de baltimore regel helaas

Maar jouw formule werkt ook! Harstikke mooi

Weet je dan ook nog hoe ik een tekst omzet naar een link?
De test is: vraag ons, hoe kan ik deze automatisch omzetten naar een link naar een pagina op onze website? Geen https://www.helpmij.nl/forum, maar alleen: vraag ons. Dit zodat op elke website verwezen wordt naar de forum pagina binnen dat domein/die website. Deze link moet dan ook nog openen in een nieuw tabblad.
 
Laatst bewerkt:
link in de formule

Hoe kan ik een stukje tekst in de formule omzetten naar een link?
De tekst is: vraag ons
Dus hoe kan ik deze automatisch omzetten naar een link zoals: vraag ons
Deze link moet dan ook nog openen in een nieuw tabblad.

Zie het document voor de opzet
 

Bijlagen

  • StockFeed hyperlink.xlsx
    12,3 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan