Videos+ Android 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt meldingen in of uitschakelen per app. Misschien is dat beter.
 
Tjonguh, al aan het begin aangegeven dat ik van oa whatsapp geen meldingen kreeg.
Lijkt me toch logisch dat dat niet erg handig is?
Ik verwacht helemaal geen meldingen van ALLE apps.
Maar van degene waar ik het normaal altijd van krijg en waarvan het ook normaal is om ze te krijgen.

Ik ontving geen bericht meer van Whatsapp, Wordfeud, Post.nl, Marktplaats, Mijn Overheid. (Voor zover ik nu gemerkt heb)
Wordtfeud vind ik niet zo'n ramp, dat speel ik toch pas als ik er zin in heb.
Inmiddels krijg ik sinds zaterdag wel weer bericht van Marktplaats.
En sinds vanmorgen ook weer, zei het met vertraging, van Whatsapp.
 
Halverwege de 1e pagina bij #9
Ik zou de tablet maar herinstalleren, backups had je vast al, dus je kunt dat meteen gaan doen.
Dat is de enige manier om zekerheid te krijgen dat de rommel weg is.
Als die er überhaupt was en het geen bug geweest is... maar daar kom je vanzelf wel achter na de herinstallatie.


Ik probeer juist cocreet te blijven.
Twee weken geleden kreeg ik een automatische upgrade op mijn tablet.
Van Android 9 naar Android 10.
Daarna krijg ik van diverse apps (oa Whatsapp) geen meldingen meer.
Toen ik in het app overzicht keek zag ik dat er een App bij stond die ik niet eerder gezien heb: videos+
Bij navraag elders kreeg ik te horen dat het om malware ging en dat ik malwarebites moest installeren anders zou deze app mijn hele tablet overnemen.
Malwarebytes detecteert echter niets.
De app is niet verwijderbaar, wel uit te zetten.
Voor de zekerheid heb ik hem dus uitgezet.
Diegene die dit met stelligheid beweerde reageert niet meer.
En een zoektocht via google leverde niets op.
Dus leek het me verstandig om het hier te vragen waar men meer verstand van dit soort dingen heeft
.
 
Route 99 je reageert nu op het eerste bericht.
Denk je dat ook als je verder gelezen hebt?
 
Dacht het echt niet hoor.... :p

Ik denk dat het handig als je deze les nog even een keer volgt dan zie je echt dat het op bericht nr #9 gaat...:eek:

Gebruik het scrollen en er gaat een wereld voor je open.... ik maak dus een tag/link naar bericht #9 terwijl je dacht dat het bericht #1 is omdat het "bovenaan op jouw beeldscherm staat"?
Bovenaan je beeldscherm is geen synoniem voor bovenaan de webpagina.

Seniorweb en Schoonepc zijn uitstekende site om even je vaardigheden op te frissen; er wordt door de helpers hier vaak gebruik van gemaakt, we zijn blij dat die sites er zijn. Scheelt ons veel werk. :cool:
 
Laatst bewerkt:
Ik geef het op.
Dit was vroeger een sociale club waar volwassen mensen fatsoenlijk met elkaar omgingen.
De toon die je hier de laatste jaren krijgt is ronduit arrogant en puberaal.
Jammer van een in vroeger jaren zo'n goed initiatief.
Stelletje onvolwassen blagen.
 
Route 99 je reageert nu op het eerste bericht.
Denk je dat ook als je verder gelezen hebt?
Jammer dat mijn bericht in #23 niet begrepen hebt of niet goed gelezen hebt, terwijl notabene #9 van jou er gequote staat.
Vandaar mijn uitleg hoe het zou kunnen verlopen zijn en wat tips. Jammer dat dit zo verkeerd binnen kwam.
Ik vond jou aanname of ik wel verder gelezen had, dan ook erg kort door de bocht zonder eerst me te bevragen om tot die conclusie te komen? Laat ik het netjes houden, het kwam bij mij als nogal "onbeleefd" binnen.
 
Update:
Uiteindelijk blijkt het gewoon aan die versie van Android 10 te liggen.
Daar waren enorm veel klachten over.
Gisteren een nieuwe upgrade ontvangen en alle meldingen komen eindelijk weer normaal binnen.

Mensen als domme bejaarde behandelen komt nogal grof over.
Ik ben ten eerste niet bejaard.
En ik ben ook geen totale nitwit op computer gebied.
Werkte 35 jaar geleden al achter een beeldscherm (CAD tekenaar), maar soms sta je voor een raadsel.

Mijn vraag of je verder gelezen had was geen aanname maar een vraag bedoeld ter voorkoming van langs elkaar heen praten.
Mensen lezen maar al te vaak niet de reacties voor ze zelf reageren.
Je hoeft maar een willekeurig bericht op facebook te lezen om daar achter te komen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan