MEDION opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lobelvin

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2014
Berichten
226
hallo,

Ik heb een MEDION AKOYA laptop, deze start niet meer op, hij blijft hangen op het MEDION logo, wat kan de oorzaak zijn, kan iemand mij helpen aub?

Alvast bedankt,
Danny
 
Al geprobeerd zonder batterij met alleen de lader / adapter aangesloten..?
 
Hallo,

Net geprobeerd, geen resultaat, op het scherm komt het logo van MEDION met daaronder de tekst "Diagnosing your PC" en een draaiend cirkeltje, maar zo staat hij al uren bezig te draaien.:confused:
 
Hallo

Hoe oud is dit toestel ... vermelding korrekt model is ook nuttig.

Medion heeft immers meerdere "een MEDION AKOYA laptop" verkocht in de loop der jaren.


Wat je wel kunt controleren ...

Geraak je wel nog in de b.i.o.s. ??

Verwijder eens de harddisk indien aanwezig , en controleer of deze laptop dan wel doorstart.

Misschien is deze defekt , en houdt deze het systeem bezet , wat het doorstarten belet.

Peter
 
Hallo,

De laptop is een AKOYA P7632 van Januari 2015, MSN nummer 30018002, ik ga nu even de HD verwijderen en zien wat het resultaat is,

tot zo dadelijk.
Danny
 
Indien mogelijk, splashscreen Medion in de bios uitzetten, start dan nog eens met schijf erin, zie je wat er fout gaat met een foutcode en omschrijving.
 
Hallo,

Ik heb ondertussen met veel geduld de recovery CD aan de praat gekregen, fabriek instellingen terug geplaatst en nu werkt hij terug perfect, natuurlijk veel gegevens kwijt, :( een geluk dat ik veel op harde schijf bewaard heb :)

Toch bedankt aan jullie beiden om mij te helpen.

Groetjes,
Danny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan