Gedeeltes website onzichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

montein2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2013
Berichten
116
Hai,

ik heb een regelmatig terug kerend probleem. Namelijk dat bepaalde delen van diverse websites onzichtbaar zijn. Dat gebeurt regelmatig met Capcha's etc, maar in bijv. Gmail kan ik de selectievakjes voor een bericht niet zien
(ik weet alleen dat ze er zijn door er met de cursor over heen te gaan).

Ik vermoed dat een bepaalde software niet aan staat maar ik heb geen idee welke.

Ik gebruik meestal Firefox.

Iemand een idee?
 
Ik raad aan om eens je add-ons van FireFox onder de loep te nemen. Mogelijk heb je er eentje die wat blokkeert.
 
inderdaad, Firefox starten met alle extensies uitgeschakeld...
 
Firefox opgestart in safe modes, geen verschil. Ook naar add ons zelf gekeken, er worden nauwelijks ad ons gebruikt.

Het probleem doet zich overigens ook voor in andere browsers als Chrome.

Ik vermoed dat de oorzaak ergens anders ligt. Heb zelf Java nog een keer geinstalleerd, o.a. voor 64 bits. Maar ook dat lijkt geen verschil te maken....

Meer ideeen zijn welkom. Met dank!
 
Schoon de cache en de geschiedenis van de browsers eens op...
 
De antivir is gewoon bitdefender. Ik zal ook nog eens kijken naar de cache...

Echter, dit probleem is er al vanaf het 1e begin, het is een relatief nieuwe computer. Daarom denk ik ook dat het niet in het verleden van de browsers zit maar dat er vanaf het begin iets mist qua software in de computer. Anders gezegd, dat we vergeten zijn iets te installeren.
 
Bitdefender is niet "gewoon".
Gewoon is Windows Defender...
Zou dat Bitdefender eens tijdelijk uitzetten om te kijken of dat iets uit maakt want jouw probleem is er al sinds dag 1, Bitdefender dus ook.....:rolleyes:
 
Wellicht kun je eens eens schermafbeelding als voorbeeld van een opgevraagde website plaatsen...
Nog nooit eerder meegemaakt hoor dat bepaalde programmatuur niet geïnstalleerd is om een website goed weer te geven, maar goed eens moet de eerste x zijn natuurlijk.
 
Ik maakte een fout. Gewoon Windows Defender bedoelde ik :)

De computer is nu even weg (vriendin op reis) dus kan even niets doen. Maar de laatste keer dat ik keek zag ik opeens dat hij de delen die voorheen onzichtbaar waren (zoals selectie vakjes in Gmail (voor het bericht)) er nu wel weer waren. Navraag bleek dat dit dus wisselt. Meestal zijn ze niet zichtbaar en soms opeens dus wel weer.

Hetzelfde geldt bijv voor de Ik ben geen Robot hokjes, meestal niet zichtbaar en soms dus wel. Tja :)

Opnieuw dank voor het mee denken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan