Muziek downloaden via you tube nog magelijk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

goozemen

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2012
Berichten
46
In het verleden heb ik regelmatig muziek via you tube gedownload,linkje kopieren, en via converter op cd gebrand.
nu wil ik dit voor mijn schoonmoeder gaan doen en vroeg mij af dit nog mogelijk is of is dit geblokkeerd door you tube, want ik zie de url nergens meer.
 
Hartelijk dank.

Maar ik zie dat linkje niet op de site van yu tube dat ik dan moet kopieren, heeft 1 van u een screenshot hiervan ?
 
Geen idee wat je bedoelt.
Je kan gewoon de link in de adresbalk kopiëren.
 
Dat IS de link!
 
Net heb ik nog een update binnen gehaald van Gemist Downloader. Het is geen service wat on-line werkt maar gedeeltelijk moet het op de schijf staan en dus met een snelkoppeling of je moet op het programma klikken.

Ik weet niet wat jou opties zijn maar let goed op de kwaliteit van gedownloade video en muziek.

Selecteer eerst YouTube video's, want er zijn meerdere opties. Geef de URL van de YouTube video pagina in. Klik op het vakje met kwaliteit en kies voor video de hoogste die je wilt downloaden. Het geluid is prima kwaliteit mp3, nog een compromis met bestandsgrootte en daarvoor zijn er verder geen opties in te stellen maar je kan wel in het menu bepalen dat Geluid als MP3 bestand opslaan de voorkeurinstelling is.

De downloadlink staat onderaan op deze pagina: https://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/

Knipsel Gemist Downloader.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan