Proefopstelling nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.627
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Proefopstelling Nieuwe pc waarin de componenten en prijzen staan om tot een samenstelling te komen. Kolommen zijn ter vergelijking en rijen voor meerdere componenten en upgrades. Bevat macro voor optellen prijzen in de gekleurde groene velden door Alphamax en VenA gemaakt.

Bekijk bijlage Nieuwe pc1.xlsm
 
Laatst bewerkt:
wat is er met proefopstelling en een link waar ik niet op durf te klikken zonder te weten waarvoor dit is.
Informatie zou welkom zijn.
 
Begrijp ik niet goed. Er staat een systeem met alle en keuze uit meerdere componenten (upgrades), met prijzen en jouw gegevens zijn netjes verwerkt.

Maar goed, zoals ik al heel in het begin zei, als zaken fout zijn of niet kunnen dan geef je dat aan of dat geeft de verkoper aan. Dat moet ik aannemen omdat de ander er meer verstand van heeft, maar als de ander of de verkoper gaat meepraten en denkt te weten wat de klant wil, dan ben je verloren.

Overigens is die korting natuurlijk verzonnen en een voorbeeld.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik wel hier het juiste excel bestand kunnen zien?
Er staat geen onderdelen uitsplitsing, alleen de totaalbedragen van de systemen . De extra die je noemt zijn de Windows en Office licenties..
En bij de lala. Pc staat een bedrag van ruim 4000 euro.
Het spijt me maar hier kan ik niks mee, dus ik haak nu onderhand wel af. Succes verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan