Hoe krijg ik Gratis Word??

Status
Niet open voor verdere reacties.

royalair

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2020
Berichten
5
Hallo Forumleden.

Ik heb sinds kort een nieuwe Acer laptop en daar zit een gratis proefversie bij van WORD, alleen kom ik daar niet ver mee.(Beperkt)

Zijn er trucs voor de volledige Word te bemachtigen. (Gratis)

Met belangstelling kijk ik uit naar jullie reacties!

Cheers!
 
Dagelijks werken er vele mensen aan de ontwikkeling van Microsoft Office.
Deze moeten ook betaald worden.
Het zou dus wel netjes zijn om hier gewoon voor te willen betalen.
 
Welkom
Free? Die suggestie wordt gewekt op internet maar dat is dan een "online" versie. De mooiste truc is even wat betaald werk te verrichten.
 
Natuurlijk zijn die er. Helaas kan ik geen gratis advies geven hoe je er aan kan komen.
 
Waarom niet dan? Als het legaal is, is er toch niets mis mee. Er staat "gratis computerhelpdesk".
 
Simpel.
Helpmij staat het niet toe dat er wordt gelinkt naar illegale zaken.
Dat staat in het reglement die iedereen dient te lezen.

Legaal kan het nooit zijn omdat Microsoft Office nu eenmaal niet gratis is.
 
Office heb ik goedkoop gekocht op Marktplaats. Ongeveer €15,- kost het dan. Je hebt een groter probleem als je het gebruikt voor een bedrijf of vereniging en ze worden getipt dat die illegale versies gebruikt. Bekend probleem daarmee is ook dat er met nieuwe versies van Windows Update of bij het installeren van een nieuwe Windows versie op de dan bekende cracks wordt gecontroleerd.

Eén keer was de voordelig aangeschafte code ongeldig maar hoefde ik er niet voor te betalen. Het zouden ongebruikte licenties zijn. Van Windows koop ik ze ook op Marktplaats. De nieuwste Office kan, denk ik, gedeeltelijk on-line functies hebben en daarvoor moet je via een te nemen account bijbetalen, bedoelde je dat met dat sommige functies niet werken?
 
Gratis computerhelpdesk, dat staat bovenaan deze site en dat klopt helemaal.
Jij betaald niks voor de hulp die jij krijgt.
Maar software gratis weg geven staat nergens.
Ik denk dat je toch ergens anders moet zijn met je vraag naar illegale praktijken.
Ik ga dit topic op slot zetten je hebt ondertussen voldoende mogelijkheden gratis gekregen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan