toetsenbord laptop reageert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

royalair

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2020
Berichten
5
Hallo Forumleden,

Ik heb sinds een aantal weken fs2020 gedownload via de de Windows Store en na een poosje funtioneerde mijn toetsenbord van mijn Acer laptop nog maar voor 20%. Ik heb bijna alles geprobeerd zodat het toetsenbord weer optimaal werkt maar tevergeefs!

Sindsdien gebruik ik een externe toetsenbord!

Kan iemand mij helpen zodat het toetsenbord weer optimaal werkt!

Met belangstelling kijk ik uit naar jullie reacties!

Cheers!
 
Als je advies wilt omtrent de mogelijkheden zul je toch met het volledige type-nr. van deze onbekende Acer moeten komen want anders is het onbegonnen werk.
Daarnaast is het ook handig om Windows-versie te weten en of het toetsenbord het alleen in deze game laat afweten of ook in Windows zelf...
Wees vooral niet te zuinig met informatie verstrekken, hoe meer info des te meer mogelijke adviezen.
 
Het gaat om een Acer Nitro 5 AN517-51-75MN , Met windows 10 home . Ook buiten het spel reageert het toetsenbord niet!
 
Laatst bewerkt:
Aangezien je schrijft dat een ext. usb toetsenbord gewoon en probleemloos werkt hou ik het op een hardware-probleem van het toetsenbord van de laptop.
Dat kan een losse flatcable zijn die geen goed contact maakt met het moederbord ( connector ) of iets anders in het toetsenbord zelf.

Wat ik zo in 1e instantie vind is dat deze laptop pas sinds januari 2020 verkrijgbaar is.
Dan rijst de vraag: wanneer heb je hem gekocht en bij wie..?
Aangezien het toestel dus nog niet ouder is dan 1 jaar zou ik een beroep doen op je wettelijke garantie termijn en er niet zelf aan gaan lopen vogelen :thumb:
 
Je zou nog een herinstallatie/recovery van de laptop kunnen overwegen om daar niet door verrast te zijn (potentieel driver probleem van het keyboard) maar voor de rest zou ik Scrapheap's advies opvolgen: immers garantie....
 
Aangezien je schrijft dat een ext. usb toetsenbord gewoon en probleemloos werkt hou ik het op een hardware-probleem van het toetsenbord van de laptop.
Dat kan een losse flatcable zijn die geen goed contact maakt met het moederbord ( connector ) of iets anders in het toetsenbord zelf.

Wat ik zo in 1e instantie vind is dat deze laptop pas sinds januari 2020 verkrijgbaar is.
Dan rijst de vraag: wanneer heb je hem gekocht en bij wie..?
Aangezien het toestel dus nog niet ouder is dan 1 jaar zou ik een beroep doen op je wettelijke garantie termijn en er niet zelf aan gaan lopen vogelen :thumb:

Ik heb hem bijna twee maanden geleden gekocht bij Coolblue. Inderdaad hij valt nog steeds onder de wettelijke garantie! Alleen voor reparatie ben ik hem dan een tijdje kwijt... Dus ik dacht wie weet kon iemand iemand mij hier helpen?!
Anyway bedankt voor de tekst en uitleg!:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan