opmaak wn maat van papier

Status
Niet open voor verdere reacties.

hassie54

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2014
Berichten
20
Ik ben op zoek naar iemand die alles weer van ms Word. ik zit met een probleem waar ik niet uit kom. zoals een layout opmaat maken voor een matrix printer. Zit met een probleem dat ketting papier een ander maat is dan een a4. als iemand kan helpen stuur aub een pm bericht naar mij .. Thanks
 
Met een klein anoniem voorbeeldje wordt je sneller en beter geholpen.
Wat meer informatie over je kettingpapier helpt ook, merk, afmetingen.
En moet het met word?
Er zijn andere manieren in windows om tekst te printen, die makkelijker te "hacken" zijn, voor kettingpapier.
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 353616 deze tekst moet op ketting papier worden uitgeprint (data adressen) soms wel 50 x dus 1 adres op 1 vel. Moet op de zelfde plaats komen op elk vel.. papier grote is 21 cm br. en 28 lang. het eerste adres is goed daarna op elk vel een stukje lager. dus ik de maat gegeven van het vel in word. maar dan gaat het nog fout.
ik krijg het niet voor elkaar. ben geen word kenner...

printer is een ML3320eco-printer
 
Ik ben op zoek naar iemand die alles weer van ms Word.
Da’s een zware dobber, want die ga je zelfs bij Microsoft niet vinden :). Ik ga van mezelf zeker niet zeggen dat ik in die categorie val, maar jouw probleem is echt heel simpel opmeten lossen, zelfs door jezelf. Kwestie van ofwel het juiste papierformaat kiezen bij de Pagina-instellingen, ofwel zelf een papier format maken voor jouw papierrol. Vroeger deden we niets anders als matrix printers gebruiken, dus heel lastig is dat niet.
 
dat heb ik gedaan met die maten in word naar indelingen gegaan en formaat en dan naar aangepast formaat 21 x 28 maar dan klopt het nog niet. doe ik het fout?
als ik later de goeie maat heb in word, kan ik die formulier maat dan opslaan, (als het allemaal goed werkt)
 
het gebruikte papier is carbon papier. ( heb ik nodig)
Zijn er andere printers die met carbon papier kunnen werken?
 
Laatst bewerkt:
Als je naast pagina indeling-pagina instelling, formaat, meer papierformaten.
Ook nog eens de bovenmarge en de ondermarge aanpast?

In plaats van carbonpapier kan je toch ook dubbel printen?
Of dit juridisch waterdicht is, weet ik niet.
 
Laatst bewerkt:
als dat gaat werken kan ik dan die maten opslaan voor dat document. zoja hoe
 
papierinstellingen worden altijd opgeslagen in het document.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan