zie geen afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fritzthefox

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2011
Berichten
137
als ik op deze site ga zie ik geen afbeeldingen,enkel de tekst afbeelding?vroeger zag ik ze wel
kan ik hier iets aan doen of afbeeld.pngis er een gratis programma om de afbeeldingen te zien?
 
Welke site is het? En heb je al de maker gecontacteerd?
Als ik op straat loop, en ik zie een gat, dan meld ik dat toch ook ;)
 
Laatst bewerkt:
ik mis idd nogal wat in je vraagstelling. Heb je wat meer informatie.
 
ik heb ze al gecontacteerd maar het ligt aan mij want andere leden zien nog de afbeeldingen
het gebeurt ook dat ik de afbeeldingen op mijn inkomende mails niet zie
 
ik heb ze al gecontacteerd maar het ligt aan mij want andere leden zien nog de afbeeldingen
het gebeurt ook dat ik de afbeeldingen op mijn inkomende mails niet zie
Welke site is het dan?
 
k heb ze al gecontacteerd maar het ligt aan mij want andere leden zien nog de afbeeldingen
het gebeurt ook dat ik de afbeeldingen op mijn inkomende mails niet zie
Voor de website gebruik je de browser, wat gebruik je om je email te lezen?
 
Om welke browser gaat het ( Chrome, Edge, Firefox, Opera etc ) en heb je toevallig een adblocker of extensie geïnstalleerd zoals bijv. NoScript..?
 
de browser weet ik niet,ik gebruik firefox maar denk niet dat het mijn hoofdbrowser is???
Ik moet eerlijk zijn ,ik ben 64 jaar ,werk vanaf mijn 15de en ken echt niet veel van computers,de website is schifters.be
 
Wat is de exacte link? schifters.be komt uit op een forum. Op jouw screenshot zie ik echter niet iets wat op forum lijkt.
 
Bij Standaard apps kan iets toegewezen zijn wat niet goed werkt met afbeeldingsbestanden. Zoek hiervoor bij Start naar "StandaardApps" en behalve de programma's van voorkeur, zoals de te gebruiken browser, ziet u verschillende mogelijkheden om te controleren welke weg bepaalde bestanden gaan. Stel alles in op programma's die u goed bevallen, juist werken en waarvan u de laatste versies ook heeft.
 
Bij Standaard apps kan iets toegewezen zijn wat niet goed werkt met afbeeldingsbestanden. Zoek hiervoor bij Start naar "StandaardApps" en behalve de programma's van voorkeur, zoals de te gebruiken browser, ziet u verschillende mogelijkheden om te controleren welke weg bepaalde bestanden gaan. Stel alles in op programma's die u goed bevallen, juist werken en waarvan u de laatste versies ook heeft.

sorry,maar dit gaat echt mijn petje te boven
 
Op de genoemde site zie ik dit staan: "Verborgen inhoud." en: "Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien." Firefox zou ook melden dat een afbeelding niet kan worden weergegeven en op de afbeelding die u geeft zie ik zoiets niet.

Aanmelden dan in ieder geval en inloggen om afbeeldingen te zien. Ook bij de privacy opties van de browser cookies accepteren.

Bij de instellingen van de browser (meestal bovenaan de drie streepjes of drie puntjes aanklikken) kan u het onderdeel Standaard browser vinden.

Misschien is afbeeldingen tonen een optie van de e-mail. Ik heb bij Yahoo bijvoorbeeld "Afbeeldingen weergeven" O) Altijd, behalve in de map Spam O) Vragen voordat externe afbeeldingen worden weergegeven. Ook de browser kan bij Privacy en beveiliging de optie hebben om afbeeldingen niet te tonen of om bepaalde sites uit te sluiten. Het Offline lezen kan voor pagina's zorgen die niet ververst zijn en niet alle Internet sites/pagina's zijn geoptimaliseerd voor Android (telefoon en tablet of TV)

Voor wat betreft standaard programma's. Het is niet verkeerd om bij instellingen te kijken of ergens naar te zoeken.
 
Je had gelijk de URL van de betreffende pagina in post 1 moeten plaatsen. Aan die screenshot heb je niets. Dus plaats die URL.
 
sorry,maar ik begrijp echt niets van al deze uitleg,bestaat er geen programma(software)of zoiets waardoor ik de afbeeldingen kan zien,ook op sommige mails die ik ontvang zie ik de afbeeldingen niet
 
zo moet het gaan.....

Kies in Outlook voor Extra, Opties. Een nieuw tabblad is toegevoegd: Attachment Security & Options.
Selecteer de bestandsextensies van de bestanden die je ongestoord wilt kunnen opslaan en openen en verplaats deze met behulp van de knop Move naar de rechterlijst met toegestane items.
Klik op OK en start Outlook opnieuw op. Je hebt weer zeggenschap over de door jou ontvangen e-mailbijlagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan