webcam staat op zijn kop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Feitelijk is het probleem niet opgelost. Je gebruikt gewoon wat anders. Topics sluiten kunnen forumleden niet. Dat doen alleen moderatoren.

Dus het onderstaande heb je ook geprobeerd?
Ik heb oudere Asus-laptops die ik verkoop en ik kan controleren of de Microsoft-stuurprogramma's het probleem zijn. Zodra u een nieuwe Win 10-release installeert over de bestaande Windows die op uw Asus-laptop is geïnstalleerd, overschrijft Win 10 de correct werkende driver met hun eigen Upside Down-driver. Hetzelfde zal gebeuren met elk programma dat u gebruikt om de nieuwste stuurprogramma's te laden, aangezien zij ook het defecte Microsoft-stuurprogramma installeren. In ieder geval voor de Asus K50-, K60- en K53E-laptops waarmee ik te maken heb, is dit hoe ik het probleem aanpas: Volg methode 2 hierboven om de hardware-ID van de camera te krijgen en ga naar Asus om de driver op te halen. Kopieer het Camera Zip-bestand naar uw laptop en pak het uit. Nadat de bestanden zijn uitgepakt, kunt u het bestand 2KSETUP.INI openen met kladblok / wordpad en controleren of uw VID- en PID-nummers worden ondersteund door dat stuurprogramma. Sommige camera's hebben meer dan één ondersteuningsbestand voor stuurprogramma's. Maar u hoeft de bovenstaande complexe installatieprocedure voor stuurprogramma's niet te doorlopen. Er is een veel eenvoudigere oplossing. Beweeg uw muis over het PNPINST64-bestand dat het installatieprogramma is en klik met de rechtermuisknop om een ​​menu te openen. Selecteer VERZENDEN NAAR DESKTOP (maak een snelkoppeling). Ga vervolgens naar het bureaublad en hernoem de snelkoppeling naar FIX CAMERA. Als je nu ziet dat je camera ondersteboven is, selecteer je gewoon je FIX CAMERA-snelkoppeling en het zal het fabrieksstuurprogramma en de bestanden opnieuw installeren - ter vervanging van het ongelukkige MIcrosoft-stuurprogramma. Herstart voor veel geluk en je camera zou weer rechtop moeten staan. Wanneer de herfst- of lente-updates worden uitgebracht, zal Win 10 hardnekkig zijn verkeerde stuurprogramma op zijn plaats zetten en sta je weer ondersteboven. Klik gewoon nogmaals op de snelkoppeling en pak uw camera terug.
 
In je post #1 kan je zelf aangeven dat het is opgelost.
 
......gebruik de usb cam.
Dat is feitelijk geen oplossing voor het probleem. En als gasten gaan zoeken om dit probleem op te lossen en ze zien "Opgelost" dan denken ze hier is de oplossing te vinden voor dit probleem. Is dan niet juist want TS gebruikt gewoon een andere cam. Of zie ik dat verkeerd?

Dit zien we heel vaak bij Engelse topics en dan staat er "Solved" en dan ga je het lezen en dan klopt het niet. Het is niet Solved!
 
Laatst bewerkt:
Je hebt wel gelijk maar het topic is niet op een andere manier te sluiten door TS zelf.
 
Ja, goed als jij dat als afsluiten ziet. Ik vind het niet oké. Waarom heb ik aangegeven.

Sluiten doen alleen moderatoren.
 
Ik zeg toch ook dat je gelijk hebt? ;)
 
Bedankt. Ik heb het even via de feedback aan de orde gesteld omdat het vaker voorkomt. Overigens vind ik de aangedragen suggesties en hulp in deze topic uitstekend.:thumb:
 
Ok Senso;
bedankt voor de informatie.
Laptop was van een kennis en is meegegaan met het gebruik van een losse webcam.
Probleem is dus niet opgelost met de ingebouwde webcam.
Tot ziens allen en nogmaals bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan