resetten iphone 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

tikus

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2003
Berichten
222
Hallo,
Ik heb een iphone 6 waarvan de thuisknop niet meer werkt; met een verlicht rondje kan ik verder goed werken.
Door het onderbreken van een update echter werkt niets meer: op het scherm staat een afbeelding van een monitor met daaronder een pijl en daarboven een melding "support.apple.com/iphone/restore".
De site opgezocht, telefoon met computer verbonden en alle aanwijzingen uitgevoerd zonder resultaat. Komt doordat de thuisknop ontbreekt. Hoe is de iphone nog te resetten?
 
De AssistiveTouch (verlicht rondje) gebruiken.
Ga naar instelingen - Algemeen. scroll naar beneden.
Klik op Stel opnieuw in.
Kies de optie Wis alle inhoud en instellingen.
 
Is het toestel goed opgeladen of hang het aan de oplader.
thuisknop en zijknop tegelijk ingedrukt houdt en eventjes wachten wat doet het dan?
 
De telefoon is morsdood, reageert nergens op.
De aanwijzingen in "support.apple.com/iphone/restore" hebben geen resultaat denkelijk doordat de thuisknop niet meer werkt.
 
En geforceerd herstarten lukt dan ook niet?
Druk de aan/uitknop en volume min (onderste knop) tegelijkertijd in.
Blijf de knoppen indrukken tot het -logo verschijnt.
Laat de knoppen nu los. Je iPhone wordt geforceerd herstart
 
helaas .. heb het al eerder geprobeerd volgens de aanwijzingen in "support".
Nu nog een keer gedaan zonder resultaat.
 
Probleem intussen verholpen.
Telefoon met PC verbonden, site "support.aple.com/iphone/restore" geopend en naar beneden gescrolled. Bij bericht "er doet zich een probleem voor .. enz." klikken op "bijwerken" (niet op "herstellen"). IOS werd opnieuw geïnstalleerd; duurde in mijn geval wel 2 uur.
 
Interessant.... iPhone met PC verbonden. site "support.aple.com/iphone/restore klikken op "bijwerken".

Tip:
Telefoon met iMac/MacBook verbinden.
ITunes openen. Linksboven klikken op iPhone. Daar kan je ook klikken op bijwerken of herstellen.

Bedankt Tikus voor je antwoord. De Beste wensen 2021
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan