Wie weet dit te downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan het toch bekijken?
Wat is het probleem dan? ;-)
 
downloaden ??
 
Er zijn altijd nog rechten op een video. Dus benader de rechthebbende:

Postadres NTR Postbus 29000
1202 MA Hilversum
Telefoon 088-77 99 999.
E-mail. Algemeen: info@ntr.nl

Die kunnen het vaak wel op een DVD'tje branden en opsturen na ondertekenen van een vrijwaringscontract.
 
Laatst bewerkt:
Zelf op de pc opslaan, dat lukt denk ik niet. "Er zijn altijd nog rechten op een video." RealPlayer zegt geen video aanwezig en met VideoDownload add-on onder Firefox krijg je allemaal tig losse bestanden.
 
Zelf op de pc opslaan, dat lukt denk ik niet. "Er zijn altijd nog rechten op een video." RealPlayer zegt geen video aanwezig en met VideoDownload add-on onder Firefox krijg je allemaal tig losse bestanden.
Dit gaat via een stream die steeds iets ophaalt om te bufferen, dus dat verklaart het hoopje aan video-bestanden.
In sommige gevallen zit er zelfs DRM (Digital Rights Management) achter, en dan ben je helemaal kansloos.

Veel tooltjes werken overigens ook niet meer. Ik geloof dat die bij een standaard Rick-roll filmpje uitkwamen of iets dergelijks.
Wel grappig bedacht ;).
 
Flauw hoor, jij moet de peertjes schillen.
Er zit DRM op de video. Opnemen met de telefoon lijkt mij het enige en misschien wel het meest juiste.
 
PC Screen Recorder Software zou het wellicht kunnen, kwestie van proberen... : *knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de link in post 11 van scrapheap weg gehaald, dit is het omzeilen van iets waar rechten opzitten anders zou npo het wel beschikbaar stellen.
helpmij wil hier geen partij in zijn mocht er iets van komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan