Elke keer pagina verversen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Berichten
1.252
Elke week luister ik naar een radioprogramma en gedurende dat programma wisselen luisteraars berichten met elkaar uit in een Facebookgroep. Ik moet echter elke keer als er een bericht wordt geplaatst, de pagina verversen. Het lijkt steeds of de berichten worden gedownload en dat duurt zo lang, dat verversen sneller gaat, maar de lol is er wel snel vanaf.

Ik heb het al met een browser geprobeerd zonder enige geschiedenis zoals cookies etc., maar het resultaat is het zelfde. Het lijkt dus, dat er een instelling zou moeten zijn om pagina's automatisch te laten verversen, maar met andere websites heb ik totaal geen last (alhoewel daar in de regel natuurlijk geen berichten worden uitgewisseld).

Ik hoop van harte, dat iemand mij op het juiste spoor kan zetten.
 
Hi Lange Pier,

Ik heb dit geprobeerd met Chrome, Firefox en Opera. De auto-refreshtools lijken aardig, maar ik vrees, dat het resultaat hetzelfde is als handmatig refreshen.

Het is voor mij nu moeilijk te reproduceren, ik zal moeten wachten tot het volgende radioprogramma. Het komt erop neer, dat er onder het laatste bericht staat "meerdere berichten (2)". Als ik daarop klik, dan behoort die natuurlijk de volgende berichten te laten zien, maar dan gaat het wieletje draaien en draaien, tot ik maar handmatig refresh. Maar dan wordt er ververst tot het onderwerp en dan staat er "meerdere berichten (25)". Dat betekent, dat de pagina begint aan het begin van het bericht en ik moet dan een paar keer klikken op "meerdere berichten". Dat gaat dan overigens wél sneller dan vóór het verversen van de pagina.

Ik hoop, dat ik een beetje meer duidelijk heb kunnen maken wat het probleem is.
 
.. maar ik vrees, dat het resultaat hetzelfde is als handmatig refreshen.
Heb je de AutoRefresh wel goed ingesteld? Tuurlijk doet AutoRefresh hetzelfde als zelf op <F5> drukken, maar dat is toch ook de bedoeling? Je gaf aan dat dat prima werkt, maar dat je daar een beetje moe van werd...
 
Heb je de AutoRefresh wel goed ingesteld? Tuurlijk doet AutoRefresh hetzelfde als zelf op <F5> drukken, maar dat is toch ook de bedoeling? Je gaf aan dat dat prima werkt, maar dat je daar een beetje moe van werd...


Het gaat om dit stukje van mijn uitleg:

Maar dan wordt er ververst tot het onderwerp en dan staat er "meerdere berichten (25)". Dat betekent, dat de pagina begint aan het begin van het bericht en ik moet dan een paar keer klikken op "meerdere berichten". Dat gaat dan overigens wél sneller dan vóór het verversen van de pagina.

Ik ga uiteraard Autorefresh proberen, maar ik vrees, dat het resultaat hetzelfde is. Ik wil dus gewoon elk volgend bericht zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan