Vervangen of blokkeren van plaatje

Status
Niet open voor verdere reacties.

snabbi

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2005
Berichten
287
Hallo,

Is het mogelijk om wijzigingen aan te brengen in de wijze waarop Windows omgaat met een aantal URLs?
Ik gebruik een programma dat een png bestandje download van een URL en ik zou graag dat png bestandje willen vervangen door een ander bestandje. Daarbij wil ik niet de hele domein blokkeren, maar een specifieke URL. Daarom dacht ik zelf dat het aanpassen van de HOSTS file niet de oplossing zou bieden.

Weet iemand een manier om mij op weg te helpen hoe je specifieke full URLs blokkereert of wijzigt?
 
Kan je niet kijken of je deze in je browser kan blokkeren?
Kan geloof ik ook met AdBlock.
 
Wat een verwarrende omschrijving...
Je download een .png bestandje van een website en dat wil je vervangen door een ander bestandje....
HOE DAN..?
Wat je download staat op die website, hoe wil je dat veranderen dan als je niet de website-beheerder bent...?

Je kunt bijv. uBlock Origin bepaalde elementen op een website blokkeren maar dat werkt niet altijd en overal.
Soms heb je daarnaast ook iets als NoScript nodig om veel troep en re-directs die met Java werken te blokkeren....
 
Kan je niet kijken of je deze in je browser kan blokkeren?
Kan geloof ik ook met AdBlock.
Wat ik draai is een .exe file en niet een browser. Vandaar ook dat ik hem in het Windows deel heb geplaatst omdat ik een oplossing zoek op OS niveau ofwel als een soort container rondom de .exe


Wat een verwarrende omschrijving...
Excuses
Je download een .png bestandje van een website en dat wil je vervangen door een ander bestandje....
HOE DAN..?
Wat je download staat op die website, hoe wil je dat veranderen dan als je niet de website-beheerder bent...?
Het gaat om een .exe bestand, waarbij de .exe een png ophaalt vanaf een static locatie. Ik wil niet dat hij de betreffende png gebruikt, maar een alternatieve.

Je kunt bijv. uBlock Origin bepaalde elementen op een website blokkeren maar dat werkt niet altijd en overal.
Soms heb je daarnaast ook iets als NoScript nodig om veel troep en re-directs die met Java werken te blokkeren....
Misschien dat een routering via een transparante proxy werkt, maar dat moet ik morgen nog maar eens verder uitzoeken.
 
Dat is hoe dan ook een "hack" en daarbij is inbreken op een site nog het handigst om deze te veranderen maar je kan zelf ook je eigen websites maken. Download eventueel de pagina en verander dan de elementen zodat je voor jezelf ziet wat je hebben wilt maar dat aan een ander tonen zou alweer valsheid in geschrifte of inbreuk op de rechten van anderen zijn. Een website is er per definitie voor bedoeld om weer te geven wat er op de pagina's staat.

Zonder te willen semi modereren. Dit is geen geschikt onderwerp en ongewenst gedrag. Mensen gaan langs de deuren om te laten zien op hun apparaat dat er geld is overgemaakt dus wat voor nut zou het hebben om iemand met dit onderwerp te willen helpen? Iets anders te doen voorkomen dan het is.
 
Het is zeker geen hack. Inbreken op de site is sowieso geen optie, dat is computervredebreuk. De andere zaken die je er bij haalt zijn ook niet aan de orde. Om een site te faken heb je dit helemaal niet nodig.
Wat ik wel deed kan je hoogstens onder "cheating" in een spelletje scharen. Moeilijk vindbaar plaatje veranderen met makkelijk vindbaar plaatje.

De proxy heeft zn werk gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Verplaatst naar internet sectie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan