Wat Wordpress hulp gezocht (F1 verslaafde programmeurs opgelet)

Status
Niet open voor verdere reacties.

PST

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2009
Berichten
672
We zijn met een groepje F1 verslaafde systeembeheerders en andere liefhebbers een Wordpress site aan het opzetten.
We komen er nu achter dat systeembeheer en webdesign toch wat anders is :)

Ik wil een pagina als deze maken: https://racingnews365.nl/formule-1-coureurs
Zo'n kaartje per coureur, ik vind dat echt leuk gedaan.

Ik heb een plugin gevonden: Stackable - Gutenberg Blocks
Daarmee kan ik cards aanmaken die er redelijk uit zien maar die komen niet in de buurt van die van Racingnews.

Iemand een idee welke plugin ik nodig heb?
Zijn er F1 fans met ervaring op dit gebied? Jullie zijn altijd welkom, geef hier even een reactie. We hebben een forum en chat actief op onze site, nog behoorlijk onder constructie maar ik weet niet of ik zomaar de naam mag neerplanten hier.
 
Je mag best een keer de naam noemen, reclame maken verder is niet toegestaan.
 
zorg er eerst voor dat je de juiste thema hebt, dat is een must.
Zoek via google op gratis wordpress theme+rood (ik noem maar iets) of anders kan je mooie theme's kopen, die in tegenstelling tot de gratis theme's veel meer aangepast kunnen worden.

Mocht je al een theme hebben, laat dat even weten. En laat ook weten hoe ver je met alles bent of dat je nog niets hebt. Domeinnaam, hosting etc. Daar begint het allemaal mee.

Heb je een mooi bruikbaar theme gevonden, gaan we verder kijken wat de wensen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Heb je dit onderaan die website gelezen:
© 2020 RacingNews365 Alle rechten voorbehouden

Een grafisch (deel van een) design van een andere eigenaar overnemen zonder toestemming is niet toegestaan.
Vraag altijd eerst even een schriftelijke toestemming.
 
Ik wil iets wat in de buurt komt, geen 1 op 1 kopie.
 
Vind het al best leuk eruit zien.
Maar inderdaad, Bron heeft gelijk, zelf teksten maken, geen 1 op 1 kopie, dan schend je de rechten.
 
Laatst bewerkt:
Let ook op het gebruik van foto's van coureurs.

Ook daar kunnen rechten op zitten. Dus ga altijd na op welke manier je die mag gebruiken.
 
Rechten zitten we bovenop. Ik zou alleen graag wat tips willen om zo'n mooi kaartje te kunnen maken.
 
Met de genoemde Gutenberg-addon kan je toch doen wat je wilt? Je kan vast ook de stijl aanpassen in CSS.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan