Waves Maxx Audio vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudike6

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2020
Berichten
335
Hallo iedereen, ik heb een laptop waarop staat: Waves MaxxAudio . Ik wil dit programma erop zetten, maar dit komt op de site van Dell in beeld: Zie bijlage.

Kan iemand helpen?
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2020-12-25 143836.png
    Schermafbeelding 2020-12-25 143836.png
    15,1 KB · Weergaven: 36
Volgens deze link staat jouw model er niet bij in de lijst met ondersteunde modellen.
In dat geval kan het logisch zijn dat je deze melding krijgt.

Voor zover ik kan zien beschikt deze lappie over een realtec audio device.
 
In Apparaatbeheer moet je kunnen zien, onder Besturing voor geluid, video en spelletjes, welk merk geluidschip er op het moederbord zit.
Desnoods kun je Speccy draaien, daarin kun je ook het typenr van deze chip zien.
 
Volgens deze link staat jouw model er niet bij in de lijst met ondersteunde modellen.
In dat geval kan het logisch zijn dat je deze melding krijgt.

Voor zover ik kan zien beschikt deze lappie over een realtec audio device.

Ja das zeker waar deze laptop heeft realtec audio. Maar waarom dan op het kaartje waar je de grootte van het scherm en andere dingen ziet van de pc, Waves Maxx Audio? Eerst stond dat er wel op laptop, maar er zit een nieuwe harde schijf in omdat de oude kapot was.
 
En hoe kan ik dan de bas en treble van mijn laptop wijzigen, welke software voor nodig..?
 
Veel mediaspelers beschikken over een toon-instelling of equalizer...
Zelf gebruik ik Daum Potplayer, die heeft een equalizer aan boord...
VLC player trouwens ook...
 
Laatst bewerkt:
Kan je daar ook net als met Waves het hoofdgeluid van alles op je pc wijzigen..?
Prima tip trouwens ik ga er ook naar kijken.
 
Zeker wel, mijn pc draait gewoon Win 10 met Potplayer, geen enkel probleem.
Systeemvolume regel ik via de multimedia-toetsen van mijn keyboard maar je kunt dat ook door met de re-muisknop op het speakertje naast de klok te klikken en dan de Volumemixer te openen.
 
Zeker wel, mijn pc draait gewoon Win 10 met Potplayer, geen enkel probleem.
Systeemvolume regel ik via de multimedia-toetsen van mijn keyboard maar je kunt dat ook door met de re-muisknop op het speakertje naast de klok te klikken en dan de Volumemixer te openen.

Mijn potplayer doet het ook op win10.
 
Hallo mensen, mijn vraag is inmiddels al opgelost. Viper4windows gebruik ik nu en ik raad dit zeker aan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan