Oude Software voor Nerds

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikja

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
Berichten
154
Te koop:

Microsoft Office 2000 NL Standard (Word, Excel, Outlook, Powerpoint) in de verpakking
Microsoft Office 2000 NL Standard (Word, Excel, Outlook, Powerpoint) in de verpakking met de originele celofaan er nog rond
Microsoft Office Publisher v. 2002 met Activatie Key in originele verpakking
Uitgebreid nieuw handboek DOS 5.0 Nederlands (700 bladzijden)
Extentis Portfolio Server 7 cross platform (Engels) in originele verpakking
Extentis Portfolio Cliënt 7 cross platform (Engels) in originele verpakking
Microsoft Besturingssysteem WindowsNT Workstation v.4.0 met uitgebreide Ned. handleidingen voor het opzetten van eigen server. in originele verpakking

Prijs: Bied om een prijs overeen te komen.

Verder nog software zoals Windows 95, Autodesk AutoCad 2002, enzovoort in originele verpakking.

Stuur een Persoonlijk Bericht voor inlichtingen.

Alles MOET weg !!!

Rikja
 
Verder nog software zoals Windows 95, Autodesk AutoCad 2002, enzovoort in originele verpakking.

Heb je misschien een uitgebreider lijstje van deze catagorie?
Heb vooral interesse in autocad.
 
Hallo alphamax,

Een ideaal pakket voor een beginnende CADder :)

De versie die ik gebruikt heb diende om de plannen van een groot ziekenhuis bij te werken met de installatie's die ik er geplaatst heb.
Het is een oude versie, Autodesk CAD Design 2002 + een Upgrade op deze 2002. Alles is 2D !!
Deze werkte perfect met de bestanden die ik kreeg, en die met veel nieuwere versies waren aangemaakt door het studiebureau.
Je kan alle layers openen, bewerken en opslaan, selecteren, en uiteraard nieuwe layers aanmaken enzovoorts.....

De versie draait prima op een Windows 7 64 bit.
Op Windows 10 zal je hem waarschijnlijk moeten installeren in Compatibiliteitsmodus ? (Windows 7 64 bits).

Autodesk CAD Design 2002 bestaat uit:
Autodesk AutoCAD 2002 retail
Autodesk AutoCAD 2002 Learning Assistance
Autodesk AutoSketch R7.0
Autodesk Civil Desgn
ArchiCad 6.0
DesignCAD LT
AutoCad Architectual Desktop v15

Autodesk CAD Commercial Product Upgrade bestaat uit 2 CD's:
1- De Upgrade zelf, ook te gebruiken als zelfstandige installatie of om herstellen van een installatie.
2- Een Documentatie CD met o.a. Nederlandse Helpbestanden

Gezien de ouderdom maar de perfecte staat lijkt me 50 euro (verzending inbegrepen) een schappelijke prijs.

Ik heb ook nog CAD-programma's als
Millenium-CAD, Quick-CAD, Raster 2 Vector, enzovoorts...

Voor een 32 bits OS heb ik nog een AutoCAD 2012 (Werkt niet op een 64 bits in Compatibiliteitsmodus).

rikja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan