Puur Nostalgie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikja

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
Berichten
154
Met pijn in mijn hart ga ik er afscheid van nemen, maar toch...

Te koop:

Een van mijn allereerste PC's:

Sinclair ZX-Spectrum Personal Computer (48K)

met 10 spellen
Voeding
Handleidingen in Engels en Nederlands

Wie bied? Bieding via PB open tot einde maart 2021, dan gaat hij naar een veiling !

Rikja
 
Dus je verkoopt hem niet maar je wilt hier alleen maar een bieding zien?
 
Laatst bewerkt:
Hallo puppie,

Ik verkoop hem hier graag, net als anders op de veiling. De veiling is pas in maart, ik geef graag de mensen hier een kans om hem te kopen, als de prijs goed is voor mij dan kan hij onmiddellijk weg.
Een echte veiling is mooi, maar je weet niet of en hoeveel er zal geboden worden, maar er komen ook verplaatsingen en kosten bij te kijken. Dat is hier niet het geval.

indien je niet akkoord gaat met mijn opzet, tja dan moet je deze maar verwijderen. Even goede vrienden.

Misschien was ik niet echt duidelijk met:
Wie bied? Bieding via PB open tot einde maart 2021, dan gaat hij naar een veiling !
Ik bedoelde:
Wie bied? Bieding via PB open tot einde maart 2021, ANDERS gaat hij naar een veiling !

Je had ook een typo in je reactie die de vraag 2 kanten liet opgaan Net of Niet (uitersten zoals Ja of Nee) ;)

rikja
 
Laatst bewerkt:
Het bieden zou je in mijn ogen toch openbaar moeten doen.
Wil je dat niet dan zou je hier minimaal het bedrag moeten noemen wat je er voor wilt hebben.
 
Het is dan wat een gek er voor geeft. Een echte liefhebber heeft er wel wat voor over, maar zal niet bijster veel zijn.
Ik heb deze zelf onlangs via marketplace(facebook) van iemand overgenomen voor slechts 15 euro.
 
Het bieden zou je in mijn ogen toch openbaar moeten doen.
Wil je dat niet dan zou je hier minimaal het bedrag moeten noemen wat je er voor wilt hebben.

Hallo puppie,

hoe zou je dat "openbaar" willen doen? Zoiets als een "Poll"? Beginnen met een minimumbod, en dan telkens een reactie in dit topic met een reactie van iemand die er over wil gaan?
Mij goed hoor. Ik leg me neer bij elke beslissing. Ik heb in dit board al vele voorstellen gezien, ik verwonder me nergens over... Behalve dat iemand anders (jackall) mijn "minimum bod" al aan het bepalen is?

Hallo Jackall,

Als je op marktplaats kijkt zijn er zelfs (in de rapte gekeken) ook biedingen van 330 euro, en er zullen er hogere en lagere bij zitten.

Als er computerfanaten tussen zitten die zo een kleinood willen kopen, dan zullen zij wel bepalen wat ze er voor willen betalen, niet...?

Rikja
 
Hallo beste helpers,

mijn aanbieding heeft nog niet veel succes gehad, slechts één persoon die geïnteresseerd leek (maar niets meer heeft laten horen:( )

Ik ga deze aanbieding nog tot eind Januari laten staan, en dan is over en uit :)

Er is een minimum prijs van 50 € + 5 € verzendingskosten die aanvaard wordt. indien iemand daar (per 10 €) over gaat vóór 31/01/21 dan krijgt deze hem.

Groeten,

Rikja
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan