Video invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eriksmit1964

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2016
Berichten
53
Hallo allen,

Ik heb een vraag over het invoegen van een video. Als ik een video invoeg in word dan zie ik alleen de link (naar de video) of een icoon (van VLC) met bestandsnaam.mp4.
Als je een excel invoegt dan zie je soms een deel van de inhoud. Hoe krijg ik in word een deel (eerste frame) van de inhoud van mijn mp4 te zien i.p.v. de vlc icoon?

Zie bijlage een image zo als ik het zou willen. Dit is een snap van youtube.

Groet,
Erik
 

Bijlagen

  • forum word.JPG
    forum word.JPG
    54,6 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
Hallo Manamana, Dat is niet wat ik zoek. Het invoegen lukt wel. Alleen in word zie je dan een "stom" icoontje of hyperlink. Ik zou graag in plaats van het icoon een deel van de inhoud wllen zien zoals in het bijgevoegde voorbeeld. Ik weet het (youtube is een webpagina) maar zo zou ik de link naar mijn video bestand eruit willen laten zien. En ik vraag me af of dat kan.

Ik kan je bijgesloten bestand niet openen met word 2019. Maar als ik het voorbeeld in de windows verkenner bekijk is dat wel wat ik zoek. Kun je me de stappen beschrijven?

Erik
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Dank voor uw antwoord. U heeft me denk ik wel geholpen. Het lijkt erop dat wat ik wil alleen vanaf internetbronnen/exerne bron kan worden weergegeven. En niet vanaf locaal ingevoegde bestanden.

Daar ga ik een mee experimenteren.

Groet,
Erik
 
Oke dat klopt wel aan een kant. Je moet altijd voorzichtig zijn met copyright. Of je moet toestemming hebben. Maar filmpjes van jezelf is geen enkel probleem. Miisschien kun je ook filmpjes van het bestand.mov uploaden

Hele grote video bestanden kun je beter niet versturen in outlook. Of beter is zippen of insluiten. Of we transfer gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan