LastPass ook voor applicatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rampzooi255

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2013
Berichten
33
Hoi allemaal,
Ik wil een password managere gaan gebruiken, en mijn oog viel op LastPass, dus geinstalleerd. Alleen wordt het mij niet duidelijk of dit alleen voor de brouwsers is, of ook voor applicaties.
Als ik de passwords voor (bv. bankzaken, Steam, Geforce e.d. ) via brouwser "instel" via LastPass, kan ik dan ook nog via de apps (zowel PC als Mobile) inloggen?

alvast bedankt

groet
Rampzooi
 
Als je de browser-extensie installeert kun je het ook voor Steam, Origin, Uplay etc gebruiken..
 
Ja dat begrijp ik, maar is het ook mogelijk om je apps ook in LastPass op te nemen, anders moet ik daar dus nog steeds allemaal wachtworden voor blijven onthouden. Daarnaast is mijn angst, dat
bijvoorbeeld bij Steam waar ik normaal inlog via de desktop-app, wanneer ik mijn inlog password laat beheren door LASTPASS (via bv chrome) dan kom ik dus niet meer in de App, maar mischien begrijp ik de werking niet helemaal.

M.a.w. ik begrijp nu dat ik altijd via brouwsers moet in loggen ?
 
Laatst bewerkt:
Nee, voor zover ik weet kan je jouw password toch tijdelijk opslaan in het geheugen? Dat doet KeePass wat ik heb.
 
Lastpass kan alle soorten wachtwoorden voor je onthouden. In een browser kan hij het ook nog automatisch voor je invullen. Bij apps zul je het wachtwoord uit Lastpass moeten knippen/plakken. Kan gemakkelijk met de Android/IOS app van Lastpass.
 
Ah, duidelijk. Oke, voor mijn gebruik niet ideaal. hoopte dat ook voor de apps e.e.a. mogelijk was, maar thanks everybody anyway !!

Ga e.e.a. eens proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan