OneDrive van C: naar D: overzetten lukt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coen111

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
314
Mijn laptop heeft twee HD's, C met 240 GB, D met 1 TB. De bedoeling is natuurlijk de programma's op C en de data op D. Met de OneDrives (persoonlijk en werk) lukt dat niet. De locatie heb ik in beide gevallen op D gezet, maar het zijn maar KB's die daar terecht komen. Op D blijven 117 en 24 GB staan en dat is veel te veel. Hier ben ik mee aan de gang geweest:

https://support.microsoft.com/en-us...e-folder-f386fb81-1461-40a7-be2c-712676b2c4ae
en
https://support.microsoft.com/en-us...al-drive-6307e24b-d7a4-493f-bf43-47345b2c11fe

Vervolgens mijn personal OneDrive helemaal losgekoppeld en gedeïnstalleerd, daarna opnieuw geïnstalleerd, ook weer op D. CCleaner nog gedraaid. Allemaal geen effect.

Hoe los ik dit op?
 
Zal aan mij liggen maar OneDrive is een cloud dienst en die GB's staan dus in de cloud en niet op de harde schijf.

Indien op schijf dan heb je die hele cloud dienst niet nodig?
Moeten de bestanden worden gedeeld?
 
Indien op schijf dan heb je die hele cloud dienst niet nodig?
Moeten de bestanden worden gedeeld?
Met Google Drive, OneDrive en Dropbox kan je gebruik maken van (gratis) opslag en hoef je niet langer een externe harde schijf aan te kopen.

Gemakkelijke toegang
Het is eenvoudig om bestanden en software te delen en te gebruiken. Overal waar een internetverbinding is, heb je toegang tot de toepassing en informatie. Met een link kan je bestanden uit publieke clouds eenvoudig delen met derden. Bovendien kan je bepaalde cloudtoepassingen, zoals Dropbox of Google Drive, lokaal opslaan op je eigen computer en heb je ook toegang tot informatie wanneer je geen internetverbinding hebt. Toegang is niet langer beperkt tot een bepaalde geografische locatie.
 
Daniel, U Are Great. Ik heb toch aardig wat gezocht, maar nix gevonden. De bestanden handmatig verplaatsen was de trick. Dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan