Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tessie10

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2020
Berichten
9
Hallo ik heb een probleem met word, ik een andere pc en daarop office 2019, en mijn oude word documenten kan ik nu niet meer openen kan ik niet openen met een fout melding
foutmel.JPG

wat is de oplossing dat ik deze documenten weer kan openen

Ik hoop dat mijn afbeelding er op zit
 
Open Word en open dan vanuit Word dat document.
Werkt het dan wel?
 
Bedankt voor de reactie, als ik het document opent met word gaat het open en dan krijg ik de melding, en als het document dan opent gaat document open met een hele rare tekst het lijkt wel computertaal, mijn nieuwe documenten gaan wel gewoon open, dus het alleen mijn oude word documenten.
 
Kun je het document uploaden? Dan kunnen we het zelf proberen te openen.
 
Bedankt, maar hoe kan ik een word document verstuurd naar je toe, ik heb het ook al geprobeerd via toevoegen maar dat gaat ook niet
 
Een Word document moet je normaal gesproken makkelijk kunnen uploaden. Maak er anders eerst een zip bestandje van, dan moet het zeker lukken.
 
Hallo, misschien een beetje stom, maar kan ik dit zip op het reageer krijgen ?
 
Klik op Ga geavanceerd en gebruik daar de paperclip.
 
Ik kom er nog niet uit , ik naar geavanceerd op paperclip dan bestand kiezen en dan ?
 

Bijlagen

  • CorelPaintShopPro12Crack.zip
    1 MB · Weergaven: 25
Dat scherm sluiten en vervolgens op het pijltje naar beneden bij de paperclip klikken om het bestand aan je bericht toe te voegen.
Wat is de bedoeling van die CorelPaintShopPro12Crack.zip?
 
Daar zit in ieder geval geen Word document in.
 
Helaas...
Je ook ook op die manier het Word document zelf in je bericht plaatsen.
 
Nee.
Iedere keer hetzelfde bestand in de zip.
 
als ik op de paperclip pijltje druk krijg ik het bestand en en klik daar op, dan krijg die code maar dat is fout denk ik, en anders krijk ik dat grote vierkant en daar klik ik op toevoegen en daar gaat dan mis
 
Je moet uiteraard wel eerst het juiste bestand laden via de paperclip zelf.
 
In de zips zit geen Word document, en de beschrijving (CorelPaintShopProCrack) belooft niet veel goeds. A) doen we in HelpMij niet aan illegale programma'tjes en b) kun je een crack programma niet in Word openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan