Hoe meerdere PDF formulieren te gelijk E-mailen (in een map zetten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Beste forum leden
Ik zou eigenlijk 14 PDF formulieren tegelijk willen verzenden via e-mail.
Is er de mogelijkheid om deze in een map te zetten en zo te versturen dat de ontvanger deze kan openen
Deze pdf formulieren staan allemaal als losse bestanden op mijn usb stick
Hoe zou ik dit het beste kunnen op lossen
Kan ik dit misschien ook met mijn cannon printer MG5650 doen via scannen vd usb stick
e de waele
 
Laatst bewerkt:
Zip die bestanden en mail dan de zip.
 
We transfer en delen of alleen lezen via dropbox en/of onedrive. Het kan allemaal.
 
Afhankelijk van welk mailpakket je gebruikt (als het Outlook is, kun je de vraag beter naar het Office forum verplaatsen) kun je dat met een macro automatiseren. Alle bestanden worden dan vanuit de map als attachment in de mail gehangen. Voor andere mailpakketten zou ik het niet weten.
 
Geachte forum leden
Ik heb de map gezipt en dan verstuurd naar mijn eigen E-mail als bijlage en dat gaat prima
Maar als ik deze wil openen krijg altijd maar weer het bericht dat mijn proefversie van winzip is verlopen
Kan ik daar niet van af ? Ik open mijn zip altijd met verkenner
Maar deze optie staat niet tussen het menu in WLM ?? voor de rest lijkt het wel te lukken
Ik heb nu de proefversie verwijderd Maar als ik nu de zip wil openen in de email dan krijg ik de melding aan dit bestand is geen app gekoppeld enz (ik gebruik altijd verkenner ) Ik ben bang dat mijn geadreseerde email persoon deze dan ook niet open krijgt
e de waele
 
Laatst bewerkt:
Beste forum leden
Ik heb denk ik al 3 verschillende 7zip bestanden geprobeerd maar geen van allen werken .
Als ik op openen druk krijg ik bij alles de melding was not purchased en kon er verder niets mee doen.
Ik heb gekeken bij alle gratis toepassingen maar te vergeefs.
e de waele
 
Je moet wel de zip extensies aan 7-zip koppelen.
Of eerste Winzip volledig deïnstalleren en dan 7-zip installeren.
Die zip extensie lijkt nu nog aan Winzip gekoppeld te zijn.
 
Ok ik ga er morgen weer tegen aan eerst wat gaan drinken en ik wens allemaal een goed en gezond 2021
E de waele
 
Hetzelfde gewenst :D
 
Ik ga eerst literatuur maar weer eens lezen over zip - 7 want ik begrijp er geen bal van
Ik heb altijd al verkenner gebruikt voor de zip te openen
maar ik zie ook dat ik winzip er op heb staan bij programmas die zou ik eerst moeten verwijderen.
Ik ga dat maar eens gaan doen
e de waele
 
Ik ga nu eerst wandelen en daarna ga ik alleen maar alles lezen en videos bekijken of ik het doorheb ik heb de tijd hoor
bedankt allen voor de tips
e de waele
 
In de mooie omgeving van bij jou, waar ik regelmatig krom gebogen over mijn stuur de rondjes rijdt op trainingsdagen. Succes met uitzoeken.
 
krijg nog steeds geen Zip bestand open Heb diverse malen het zip programma geladen en dat gaat goed
Maar zodra ik klik op een zip om te openen dan krijg ik steeds een poppup te zien met Failed
Open 7 zip was not purchased . Dan kan ik niets anders doen dan op ok klikken en gedaan
waar zou de fout zitten?
e de waele
 
Wat ik al zei, de extensie .zip is kennelijk nog steeds gekoppeld aan Winzip.
Winzip geeft dan die melding.
 
Of in een command prompt als Administrator:
Code:
assoc .zip=CompressedFolder
 
Gelukt weer een stap verder Ik heb heel wat pdf bestandjes in elkaar geperst.
Om deze te versturen naar mijn zorgverzekering Kom ik er achter dat ze deze zip extensie niet accepteren
Ik heb dan maar de bestanden weer in stukken gedeeld he he
Maar in ieder geval kan ik nu toch weer comprimeren zo het hoort te gaan
Iedereen weer bedankt en tot de volgende vraag maar weer
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan