Smart TV android andere webbrowser die streams ondersteunt

Status
Niet open voor verdere reacties.

WorldOnline

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2020
Berichten
7
Ik ben op zoek naar een Smart TV met het Android besturingssysteem waarop een gratis webbrowsr kan worden geinstalleerd die MLB-streams van Reddit ondersteunt. Na googelen kwam ik er achter dat Puffin TV aan deze vereisten voldeed, totdat het verplicht was een betaalabonnement hiervoor te hebben. Dit wil ik niet.

De webbrowser wil ik via de Google Play app van de TV downloaden.

Mijn Bluetooth toetsenbord wil ik ook op deze TV aansluiten, zodat ik eenvoudig kan surfen op het internet.

Alvast bedankt voor de reacties.
 
Kan je het niet op je telefoon bekijken en via Screen mirroring naar je TV doorzetten?
 
Bedankt voor je reactie. Screen mirroring was voor mij nog niet bekend, maar ik heb het even gegoogeld en het blijkt dat mijn aan te schaffen tv dan wel airplay2 moet ondersteunen. Een interessante optie. Heeft iemand hier meer ervaring mee en kan die dan iets melden over de beeldkwaliteit of andere mogelijkheden of problemen hiermee? Toch blijft ook mijn eerste vraag nog wel staan over de webbrowser.
 
Mijn ervaringen met Google Android op televisies is dat die vaak hopeloos achterlopen qua versies. Misschien is LG's WEB OS als besturingssysteem beter als die browser de MLB ondersteunt.

Maar geef graag even een stappenplan zodat we kunnen kijken wat wel werkt. Ik zit niet op Reddit en MLB-streams zegt mij niks. Hoewel ik niet beroerd ben om een test-account aan te vragen als er geen kosten aan vast zitten.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet nog een TV aanschaffen en daarom probeer ik uit te zoeken wat voor mij het beste zal werken. Op Reddit hoef je je niet te registreren of een abonnement te hebben. Het is gewoon een website met links naar MLB-websites, maar ja het seizoen van de MLB is nog niet begonnen, vandaar mijn voorbereiding. Jouw ideeën staan mij echter wel aan en welk TV merk of browser het wordt maakt mij niet ui. Ik sta open voor alles en koop dan later wel de TV die aan de eisen voldoet.

Ik hoop dat je mee blijft denken en dat meer suggesties volgen.
 
Kan je wat linkjes naar de MLB stream geven? Scheelt mij een hoop zoekwerk.
 
de link is https://www.reddit.com/r/MLBStreams/ maar als je daar eenmaal bent, kan je nu niet verder omdat er geen uitzendingen/streams zijn. Dit is pas in het voorjaar 2021 als het MLB seizoen begint. Dus ik moet nog meer wat geduld hebben of er moet op dit forum of van jouw kant andere suggesties komen. In ieder geval weer bedankt.
 
... en het blijkt dat mijn aan te schaffen tv dan wel airplay2 moet ondersteunen. Een interessante optie. Heeft iemand hier meer ervaring mee en kan die dan iets melden over de beeldkwaliteit of andere mogelijkheden of problemen hiermee?
Ik stream al jaren via een Apple TV (net de nieuwste versie gekocht) vanaf een telefoon of tablet (meestal iPad) naar de tv, en dat gaat prima. De beeldkwaliteit is uitstekend. Heb nu een LG tv, en de combinatie is perfect, omdat de tv nu ook een ethernet aansluiting heeft, en ik dus niet meer afhankelijk ben van WiFi. Dat wilde nog wel eens een dropout geven, waar ik nu dus vanaf ben.
 
Ik ben wel volledig afhankelijk van 4g mobiel internet met de simkaart geplaatst in een mifi-router omdat ik in een buitengebied woon en alles is draadloos. Dus moet ik denk ik een TV kopen met een ethernetkaart, die Airplay ondersteunt.
 
De LG OLED series van dit jaar en komend jaar hebben dat, de tv's van 2018 en 2019 krijgen dat binnenkort via een firmware-update.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan