Powerpoint pauze invoegen in 'animations'

Status
Niet open voor verdere reacties.

vrouw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Berichten
1.434
Hi all,

Ik kan geen subforum vinden voor een vraag over Powerpoint, vandaar dat ik mijn vraag maar hier stel.
Mocht dit niet kloppen dan kan deze verplaatst worden naar de juiste plek.

Maar mijn vraag is:
Zie in het voorbeeld.(Ik kan geen .ppt of .pptx bijlage toevoegen:shocked: dus maar een plaatje gedaan)
Ik wil graag het plaatje inlaten vliegen van boven naar halverwege het blad. Daar een pauze(1 sec bijvoorbeeld) dan naar rechts tot halverwege het blad met weer een pauze en dan door naar de rechterkant van het blad.

Ik krijg het niet voor elkaar/kan het niet vinden hoe ik die pauze`s erin krijg.

Bedankt alvast voor ket meekijken. :thumb:
 

Bijlagen

  • powerpoint.png
    powerpoint.png
    36,8 KB · Weergaven: 18
Zie bijlage, getest met powerpoint2007nl
 

Bijlagen

  • fly_in_right_right_right_1_second.zip
    40 KB · Weergaven: 7
Thanks alvast voor meedenken.

@ 10alphamax
in de bewerkingsmodus neem ie idd de 3 punten naar rechts maar in de slideshow gaat ie in èèn keer door naar rechts. (heeft dat met de versie te maken? Ik heb office 365)

p.s. Hoe doe je die 3 verscillende punten naar rechts maken met hetzelfde plaatje?

nu met de bijlage :D
 

Bijlagen

  • Voorbeeld.zip
    48,8 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
in de bewerkingsmodus neem ie idd de 3 punten naar rechts maar in de slideshow gaat ie in èèn keer door naar rechts. (heeft dat met de versie te maken? Ik heb office 365)
Selecteer de animatie stap
Klik Rechtermuisknop
Is "na vorige starten" aangelicht?
Klik "tijdsinstellingen"
Is de vertraging 1 seconde?

p.s. Hoe doe je die 3 verscillende punten naar rechts maken met hetzelfde plaatje?
In powerpoint2007 moet ik vanaf het begin, 3 keer achter elkaar een "rechts" -pad invoegen.
Doe ik dat niet dan kan ik deze later niet meer bijvoegen en blijft powerpoint2007 in de "wijzigen"-stand staan (waarschijnlijk een bug, of mijn beperkte kennis van powerpoint).
Vervolgens verschuif je de paden in een lijn achter elkaar.

In de bijlage jouw aangepast bestand.
 

Bijlagen

  • Voorbeeld2.zip
    55,3 KB · Weergaven: 6
Laatst bewerkt:
Super bedankt voor de hulp.
Hier kan ik weer verder mee, thanks :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan