Ik kom niet in MS Teams

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysun

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Berichten
361
Als ik in MS Teams wil inloggen via de browser bij organisatie Y word ik automatisch doorgestuurd naar de inlogpagina van organisatie X (waar ik niet meer werkzaam ben). Hoe voorkom ik dit? Ik kan zo niet inloggen. Ook via de geinstalleerde applicatie lukt het niet.
 
Meld je je eerst voor Teams iig af bij het wachtwoord beheer van Windows via configuratiescherm /aanmeldingsgegevensbeheer.
https://support.microsoft.com/nl-nl...r-openen-1b5c916a-6a16-889f-8581-fc16e8165ac0
Gedaan? Opnieuw proberen.

Tip in geval van nood een keer: Je kunt uiteraard ook tijdelijk voor een andere browser kiezen.

Met andere browser is het wel gelukt maar uiteindelijk wil ik het in Chrome wel werkend krijgen. Met incognitovenster krijg ik het fijne plaatje in de bijlage, die blijft verschijnen ongeacht hoe vaak ik ververs.

Mijn computer staat in het Engels, ik kan nergens iets van web references vinden of aanmeldinggegevensbeheer. Hoe kom ik dan in die instellingen?
 

Bijlagen

  • Clipboard2.jpg
    Clipboard2.jpg
    14 KB · Weergaven: 37
Engels: Control Panel en dan Credential Manager
Ook het wachtwoord beheer van Chrome leeg maken voor Teams mocht daar iets in staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan