• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Oude data met webquery opslaan via macro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit werkt perfect Frans, bedankt! Heb jij of JVeer toevallig ook enig idee of er een macro is die bijvoorbeeld toelaat om de knop 'vernieuwen' maar een keer per dag uit te laten voeren?
 
Laatst bewerkt:
Dit werkt super! Zou het ook mogelijk zijn om tweemaal deze VBA toe te passen voor twee verschillende queries? Als ik tabbladen toevoeg blijft "blad1" en "blad2" in de VBA werken, terwijl ze dat niet meer zijn. Kan ik hier ook op een specifiek tablad richten d.m.v. het benoemen van de naam van de tabbladen?

Op dit moment als ik nog een knop toevoeg en een nieuwe code plak blijft het werken op dezelfde historie
 
Fijn dat het werkt. Op je twee laatste vragen is het antwoord ja. Ik hoop dat iemand je daarbij zal helpen. Een goed voorbeeld bestand gaat daarbij vast helpen, met wat meer uitleg waarom je nu tabbladen wilt toevoegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan