windows x86 naar windows x64

Status
Niet open voor verdere reacties.

hennie516

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
23
hoe krijg ik win10 x64 op een windows10 x86 op mijn pc krijg dat niet voorelkaar
 
Opnieuw installeren via een gemaakte USB of DVD installatie medium en via de Medion Creation Tool van Microsoft, upgraden kan niet.
Aangeven dat er geen key nodig is.
Er is al digitaal geactiveerd.
 
met set up kom ik niet verder dan krijg ik de melding besturing alleen x86 kan de schijf niet formateren
graag nader uitleg van hoe het eventueel wel kan, geprobeerd met win 7 zelfde resultaat
 
Wel ermee opgestart?
En dient de partities te verwijderen in de geavanceerde schijfopties, wel alles back-uppen wat je wilt bewaren.

Zet anders de weblink van Speccy hier eens neer, de weblink dus en niets anders, zie m'n sig.
 
Gokje. De setup vanuit Windows zelf gestart zeker. Dan zal het niet lukken idd.

De installatie starten vanaf DVD/USB zou moeten werken. Of je systeem is dermate oud dat het geen 64 bit aan kan, maar dat is zeer onwaarschijnlijk.
 
wat doe ik me speccy daar kan ik geen wijs uit worden, de weblink staat niet in de adressbalk ik he 64 een keer er op gehad vraag me niet hoe nu weer x86
 
Met "van alles geprobeerd.." kunnen we niks mee. Dus wat dan?

Als je al gegevens, emails, foto's op externe schijven 2x gebackupt hebt kun je bij punt 3 beginnen.
Zorg dat je een USB stick van minimaal 4GB hebt.
https://nl.easeus.com/backup-herste...naar-64-bit-zonder-gegevens-te-verliezen.html
Hier begint het:
Stap 3. Upgrade naar Windows 10 64-bit
Je moet opnieuw installeren om naar de 64-bits versie van Windows 10 te gaan vanaf de 32-bits versie, dit is de enige manier.
......................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan