Poorten geopend, niet open volgens programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamerTom

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Berichten
531
Hallo iedereen,

Wellicht kennen jullie Pi Network, een nieuw soort crypto. Onbelangrijk verder, maar als vrijwilliger kan je je aanmelden als "Node" om transacties te valideren etc. Nu moet ik de poorten 31400 t/m 31409 open zetten. Via een programma heb ik nu een Static-IP "192.168.1.50". De poorten in kwestie heb ik bij mijn router opengezet naar dit adres. Ook in de firewall instellingen heb ik alles open gezet en toegestaan. Geen idee waarom, maar de Node applicatie die probeert de poorten te pingen zegt elke keer dat ze gesloten zijn? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, aangezien naar mijn idee alles open staat? Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!

Tom

TPlink.JPG
Firewall Node.JPG
Irritatie.JPG
 
Heb je bij je provider misschien een firewall aanstaan?
 
Niet dat ik weet. Heb even snel gekeken op het Ziggo Account van mijn ouders. Daar bestaat wel zoiets als "Safe Online", maar dat staat overal uit.
Edit: Ook het uitschakelen van de modem-firewall heeft niet geholpen.
 
Laatst bewerkt:
Heb je de poorten ook geforward van je modem naar je pc? Als de poort open staat maar het verkeer verder niet wordt doorgestuurd je netwerk op dan zal het niet werken.
 
En hoe zou dat moeten? Op de bijlages te zien, heb ik bij "Virtual server" de poorten toegevoegd. Dat zou toch genoeg moeten zijn?
 
Klopt. Dat plaatje had ik even gemist.

En in de firewall. De regels wel aan het juiste bereik gekoppeld?
 
Yes, 31400-31409. Nog altijd alle poorten dicht. Heb zelfs mijn modem geupdate. Ook niet geholpen...
 
Zit die TP-Link rechtstreeks aan het internet of zit er nog een modem voor? En staat dat eventuele modem dan open naar de TP-Link?
 
Blijkbaar is de TP-link een router die vastzit aan de Ziggo modem. Hierdoor heb ik dus 2 wifi-netwerken, van 1 modem. Ook bij de Ziggo modem de poorten open gezet maar niks werkt...
 
Op het Ziggo modem de poorten opengezet naar de TP-Link of naar de PC?
 
Laatst bewerkt:
Dan kun je vragen bij Ziggo of ze dat Ziggo modem in Bridge modus zetten, dan zou het opgelost moeten zijn als de instellingen in de TP-link goed zijn.
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt me toch onderhand wel handiger om een exact schema van kop tot staart van dit netwerk te hebben, het verhaal rammelt nu aan alle kanten.
Dus met lijntjes en blokjes en benaming en ip adres in en uit op elk apparaat.
Is zo gepiept want je moet het haast uit je hoofd weten anders kun je dit niet aanleggen ;) (wat dus ook niet lukt... tot nu toe... :eek:

Bij TP-Link moet de WAN echt een internet adres zijn staat hier en geen LAN ip adres.
https://www.tp-link.com/nl/support/faq/1541/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan