Photoshop elements 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Berichten
1.256
Hallo,

Eerst nog de beste wensen voor dit jaar.
Ik heb net Photoshop Elements 2021 geinstalleerd op mn pc, nu kom ik niet in het programma,
zie bijgevoegde foto:

Ik klik op "foto-editor" maar hij opent niet...

Heeft iemand enig idee wat ik fout doe?
 

Bijlagen

  • pse.jpg
    pse.jpg
    182,5 KB · Weergaven: 37
Zou het niet kunnen dat je PSE nog niet de nodige tijd gegeven hebt om alle mediabestanden op jouw computer te inventariseren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@somaby: leg eens uit waarom jij vindt dat je een quote van het volledige bericht nodig had?
 
Als je gewoon op "Reageer op bericht" klikt opent een venster waarin een blanco "Titel:" vak prijkt.
Het is mij dan niet duidelijk of je aan een nieuwe thread begint of gewoon antwoordt zoals je van plan waart.
Afgezien van die onduidelijkheid toont een quote ook steeds duidelijk op welk bericht in de thread je antwoordt.

Hopelijk heeft de quote van het volledig bericht jou niet teveel leestijd gekost of jouw beeldscherm en andere hardware van jouw computer te zwaar belast. :confused:
 
Hopelijk heeft de quote van het volledig bericht jou niet teveel leestijd gekost of jouw beeldscherm en andere hardware van jouw computer te zwaar belast. :confused:
Quoten is nodeloos, zinloos, overbodig en doorgaans nergens voor nodig. De QUOTE knop is GEEN antwoordknop. Als je de knop <Reageer op bericht> niet handig vind (wat ik me kan voorstellen, ik gebruik 'm ook nooit), pak dan (echt wel het beste alternatief) het tekstvak <Snel reageren>. Dat is immens groot, niet te missen en staat direct onder het laatste bericht, dus je kunt altijd lezen waar je op reageert.
Had ik al gezegd dat quooten overbodige handeling is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan