verwijderde foto's recupereren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Goedemorgen


zijn deleted foto's te recupereren ?

Mvg

Audass
 
dank u voor de tip maar dit programma werkt niet op een iMac . Ik heb ze verwijderd via mijn iPhone en ben niet zeker dat ze op mijn iMac stonden. !

Mvg

Audass
 
Het hangt er vanaf hoe je foto's hebt verwijderd?
Klik op foto's < klik op de prullenbak (Recent verwijderd). Hier blijven ze 29 dagen opstaan. Dan kan je deze terugzetten.
Bekijk bijlage 354350
 
@daniel: bijlagen die je met de Image control toevoegt zijn voor anderen niet zichtbaar. Helaas zie je 'm zélf wel, dus dan heb je al gauw de indruk dat het uploaden is gelukt, maar dat is dus niet zo.
 
Schermafbeelding 2021-01-12 om 11.55.54.png
@OctaFish dus dan heb je al gauw de indruk dat het uploaden is gelukt.
Bedankt haal zelf een vermoeden.
 
Samenvattend.
- Foto's terugzetten iPhone/iPad/iPod
Klik op Foto's < Album (Scrol naar beneden) < Open Prullenbak Recent verwijderd.
Klik op de Foto PAS OP KLIK op "Zet terug" Klik dan niet op "Verwijder" dan is ie voorgoed verwijderd en niet meer op te halen.

- Foto's terugzetten iMac
Klik op Foto's < in de balk Bibliotheek Klik op Prullenbak Recent verwijderd (Niet zichtbaar dus geen verwijderde foto's)
Rechtermuisknop klik op "Herstel" Klik dan niet op "Verwijder 1 onderdeel " dan is ie voorgoed verwijderd en niet meer op te halen.

Dus zoals je ziet hangt er vanaf hoe je foto's hebt verwijderd en hoelang het gelede is. M.a.w. In de Prullenbak blijven mac. 29 dagen aanwezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan