TV pairt niet met blue tooth koptelefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo,
Ik heb den Samsung smart TV. Tot voor kort kon ik pairen met mijn bt koptelefoon. Nu niet meer.
Als ik mijn bluetooth koptelefoon aanzet, dan wordt deze direct door de TV herkend. De koptelefoon geeft signaal ready to pair, maar als ik op mijn TV op verbinden klik, blijft hij gaan en geeft geen verbinding. Dit de laatste dagen.
Wat kan ik doen?
 
dan heb je kans dat het daar aan ligt. TV naar fabrieksinstellingen zetten, kijken of het dan weer werkt.
 
Heb ingedaan, maar pair niet. Bij de andere apparaten zoals mijn laptop als mijn mp3 speler doen ze het alle 3 de earphones.
 
de koptelefoon is wel te zien in het menu van Geluid?
Ik weet het anders ook niet hoor, moeilijk zo achter mijn computer.

Misschien toch even Samsung zelf vragen of kijken op internet verder of er een oplossing is?

Ik weet dat Samsung een "geheim" menu heeft, dat kan je op YouTube bekijken hoe dat werkt of hier https://www.psx-sense.nl/forums/427-samsung-secret-service-menu/
Is wel op eigen risico.
Ik heb het namelijk zelf ook gedaan aangezien mijn Samsung helemaal geen optie BT heeft, maar in het geheime menu staat het op ON.
 
Ik heb een Samsung afstandsbediening met maar een paar knopjes en die genoemd worden, zitten er niet op.
Het vreemde blijft, dat de earphones bij andere apparaten wel werken en bij de TV sinds enkele dagen niet.
Bij Samsung kom ik ook niet verder.
 
Ik heb het modem een tijdje van de stroom afgehaald en toen weer aangesloten. Daarmee was het probleem verholpen.
Dank jullie.
 
Het is voor mij een raadsel wat de modem hiermee te maken heeft...
Bluetooth werkt toch niet via het netwerk...?
 
Ik had de tip gekregfen van iemand van het Samsung forum. Heeft iets te maken met signalen van evt. een buur die op dezelfde freq. zit.
Ik weet het ook niet, maar alles doet het.
 
Wazig, maar jij bent ermee geholpen...( zonder aluminium-folie op de muur te plakken :D )....:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan