Acer AL1916W

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudike6

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2020
Berichten
345
Hallo mensen, ik heb een laptop met windows 10 en een 2e scherm: De naam van het scherm staat in de titel

Alleen het resolutie is niet goed. Ik heb alles geprobeerd ook in de Intel applicatie maar het lukt niet om het goed te krijgen.

Is hier een(zonder virus) driver of iets voor beschikbaar?? Ik hoor het graag.
 
Hoi @Lange Pier
Voor die windows update zoals daar staat zal ik kijken. Maar de resolutie van dat 2e scherm dus de ACER AL1916W is echt niet optimaal, ik krijg van de intel applicatie een melding dat het niet optimaal is. En wat bedoel je precies met de gebruikte hardware opgeven? Ik hoor het graag.
 
Het is toch handig voor de helpers om te weten welke hardware er wordt gebruikt?
Staat niet voor niets mijn sig. onderaan mijn repley's, we zijn niet helderziend en zien echt niets wat de ts voor zijn neus ziet.
 
@Lange Pier
Aha, je wilt weten wat voor laptop ik heb?: Dell Inspiron 5748. Intel Core i3 1.90ghz. WD Elements externe harde schijf 1tb. Vervormer hdmi naar vga van Garpex. ACER AL1916W(Waar mijn vraag over gaat) Windows 10 home
 
Vervormer hdmi naar vga van Garpex. ACER AL1916W

ALs die ACER AL1916W is aangesloten met een "vervormer hdmi naar vga", dan kan ik me voorstellen dat de resolutie niet klopt...
 
Zo'n ding wordt een "converter" genoemd, niet "vervormer"....een vervormer is iets heel anders en heeft ook een ander doel.
 
@VDK_P

Ik heb ook ongeveer zo'n apparaat, thanks voor de links. Het resolutie-probleem is opgelost. Door een van de links
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan