• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Template urenregistratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.661
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Laatst bewerkt:
In rij 9 staan niet de filters die je kent van Autofilter, maar het zijn keuzelijstjes die zijn gemaakt met Valideren.

En ze werken.
 
Wat denk je dat in E12 en F12 staat ?
 
Bij mij alleen de vermelde cel in post 1. Excel H&S 2007. Waar zit dat uurloon?
Wat denk je dat in E12 en F12 staat ? Ja, verkeerd gezien, ik dacht dat percentages waren voor over regular en overtime-uren. Of het is de drank!:d:d:d

Is valideren > Gegevensvalidatie?

Vreemd opnieuw gedownload en krijg die filters niet te zien. Als ik in cel E9 ga staan dan kan ik de date selecteren by filter. De rest niet. Maand niet Year en Sat & Sun niet, geen filters.
 
Laatst bewerkt:
Het zijn ook geen filters zoals al is opgemerkt. De validatie verwijst direct naar het blad 'data' iets wat in jouw versie van Excel niet werkt. Je zal dan met gedefinieerde namen moeten werken.
 
Ja, die melding kreeg ik. Ja, dat zoek ik op. Is mij te lastig en daar stop ik mee. Vul het wel handmatig in. Bedankt allemaal.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan