• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Ledenadministratie in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

MWoning

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2020
Berichten
18
Goedemorgen,

Ik doe de ledenadministratie bij een kleine sportvereniging in een middelgroot dorp.
Hiervoor heb ik momenteel een Ledenadministratie in Excel, Helaas ondervind ik hier enorm veel Bugs in.

Ik ben opzoek naar iemand die mij zou kunnen helpen met het schrijven van een nieuwe Ledenadministratie in Excel die wel goed en fijn werkt.

Ik ben wel opzoek naar een Ledenadministratie waar je alle gegevens invult in een formulier en dit automatische geplaatst wordt in de excel lijst
(zie foto's)


Wie zou mij kunnen helpen met zoiets te maken? (ik ben zelf een beetje een Noop in het maken van excel documenten)

1.png2.png3.png
 
Plaats je document en laat weten wat er niet goed en fijn werkt.
Overigens doet de "niet" uitlijning in dat formulier me zeer aan de ogen.
 
Bij deze,

heb de code om er in te komen aangepast
In vind het ook niet fijn kijken, dus als je daar iets aan kan doen graag!

Waar ik vooral tegen aan loop is dat de button "Ledenformulier" zichzelf continu verkleint.
Iedere keer als ik er op druk wordt hij weer wat kleiner. Resultaat is dus dat ik continu alles weer aan het over kopiëren ben
in weer een nieuwe Ledenadministratie.
 
Laatst bewerkt:
Deze is misschien wat netter, en MET een WIS button...
Een inderdaad een BUG mert de datums verholpen. Daarvoor Cdate gebruikt in de code, zoek maar eens op. Dat voorkomt dat de dag en maand wordt omgekeerd...
Meer problemen? Bij mij werkte alles prima, maar ik heb niet naar de andere tabbladen gekeken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Topic verplaatst naar Office > Excel
 
Prima te openen.
Wachtwoord is: 0000
 
Voorlopig het bestand verwijderd. Staat vol met emailadressen van allerlei mensen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan