1440p gamesysteem desktop 144hz/165hz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knager

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Berichten
197
Ik zoek een desktop-build voor 2k gamen.
Corsair RM650X heb ik, als dat verstandig is mee te nemen.
Ik wil een Nvidea GPU.
2 hdds en optical drive moet in kast kunnen. SSD heeft vsmy niet veel meerwaarde met gamen behalve laadtijd, dat kan later ook nog.
Budget tot ong. 2k.
Bedankt voor uw tijd!
 
Die R9 is zwaar overdreven...een R7 doet zijn werk ook meer dan uitstekend, is een stuk goedkoper.
Persoonlijk zou ik altijd voor het Asus bord kiezen......
Een MSI videokaart, prima, geen probleem maar een moederbord van MSI moet ik niet...
 
Zie geen M.2 SSD en geen harddisk, je kunt ook ernaast een grotere M.2 plaatsen i.p.v. een HHD, er kunnen er 2 op die Asus, die lijkt mij een betere keuze dan die MSI.
Daarnaast doet de arirflow in die kast niet echt een moetje voor een watergekoeld systeem, een goede CPU koeler kan het ook prima doen.

Ziet er voor de rest prima uit, modulaire voeding is handig, wordt gemaakt door ATNG of Seasonic, beide maken prima voedingen.
Je zit wel aardig boven het budget.
maar met deze build gaat gaat het ook langer mee
Als je dat weet zou ik met loterijen mee gaan doen.:cool:
 
Ik had geen ssd er bij staan omdat ik mijn harde schijven wilde over verhuizen, maar een sneller systeem is wel fijn dus ik ga het overwegen, oh ik bedoelde langer mee qua nieuwe games. Die R9 en waterkoeler maken het ook gelijk een stuk duurder. Bedankt voor jullie advies, ik ben er erg mee geholpen :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan