Facebook. Een bericht op de tijdlijn van een vriend plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolly13

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2003
Berichten
17
Al mij dochter een bericht op mijn tijdlijn wil plaatsen krijgt ze een vak : Schrijf iets aan RolandImage2.jpg

Als ik iets op haar tijdlijn wil zetten krijg ik dat vak nietImage3.jpg

Kan iemand mij helpen aub. Bedankt
 
Is dat ook bij andere vrienden?
 
Plaatje 2 schetst iets te weinig beeld, maar het lijkt er op dat diegene zijn of haar prive instellingen zo heeft staan dat het niet is toegestaan om op zijn/haar profiel berichten te plaatsen.
 
Dan staan de instellingen zo dat dit niet mogelijk is. Zo heb ik het ook staan, anders kunnen zoveel op mijn pagina dingen zetten wat ik niet wil. Heerlijk rustig ;)
 
De account van mijn dochter waar het niet lukt is zeker niet beveiligd. Ik heb 68 vrienden en het lukt bij niemand.
Zou het aan mijn instellingen liggen ?
 
Nog even iets verduidelijken. Op mijn smartphone lukt het wel, op mijn PC niet. Geprobeerd met Chrome, Firefox en Edge
 
iets van een addblocker of iets in die geest op je pc?
 
Nog even je eerste bericht gelezen en ik moet toch zeggen dat het plaatje van FB van je dochter naar mijn mening aangeeft dat zij het heeft uitgeschakeld.
Dat doet ze misschien wel met een reden. Ik heb dat ook, zodat niet iedereen maar wat op mijn eigen pagina zet.

Ik krijg dan ook geen verjaardagsberichtjes maar ach, heb toch geen vrienden hahahahahaha. Heb mijn pagina alleen maar omdat je dat moet hebben als je zakelijke pagina's wilt.

Deze instelling heeft ze dan aanstaan, dat kan niet anders.
Profiel en taggen

Bekijken en delen
Bewerken
Wie kan berichten in je profiel plaatsen?
Alleen ik
 
Neen, mijn dochter heeft het niet uitgeschakeld. Waarom kan ik het anders via mijn smartphone wel. Ik heb tientallen vrienden geprobeerd, nergens lukt het via PC en wel via smartphone.
 
sorry, dan weet ik het ook niet. Maar je hebt de topic wel op opgelost staan, maar dat is je probleem toch niet?

Ik zou dan toch denken aan iets op je computer wat het blokkeert, een addon in je browser, een adblocker, een ....weet ik veel.
En je hebt echt veel andere browsers geprobeerd?

Heb je een virus gebeuren op je pc die dat soort dingen ok kan blokken? Zeg eens wat je op je computer hebt geinstalleerd allemaal aan adons en virus dingen.
 
Laatst bewerkt:
Heb geprobeerd met Chrome, Firefox en Edge. Heb geprobeerd met alle addons uitgeschakeld. Een virus zou mij sterk verwonderen, heb nergens anders last van en gebruik ESET total protection en malwarebytes. Geen oplossing
En voor zover ik weet heb ik de topic NIET als opgelost gezet.
 
ik bedoel geen virus, maar virus programma (ik gebruik dat niet, dus ik noem het virus dingen)
Sorry voor het verkeerde beeld wat ik gaf.
Staat Eset te sterk, geen idee hoe dat werkt.

Raar probleem, ik weet het verder dan ook niet,
 
Kijk eens of FB niet geblokkeerd wordt door "Parental Control" van Eset...?
In sommige gevallen kan de Anti Fhishing functie van Eset ook voor problemen zorgen....
 
ESET uitgeschakeld, herop gestart, probleem blijft. Hetzelfde gedaan met Malwarebytes, geen resultaat. Tot nu toe vergeten vermelden, dit probleem is pas opgedoken met de nieuwe layout van FB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan