Preventie van online dreigingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Berichten
858
krijg deze melding van Bitdefender antivirus plus.
wat moet of kan ik doen
.

tjima


Een fraudepoging gedetecteerd
3 minuten geleden

Functie:
Preventie van online dreigingen

We hebben deze frauduleuze pagina voor uw bescherming geblokkeerd:
hxxp://goodluckdog.space/bonus/com-...e=Desktop&tablet=4&rheight=768&rwidth=768&e=5
Frauduleuze pagina's gebruiken misleidende technieken met illegaal winstbejag als doelstelling. Een valse online winkel, bijvoorbeeld, kan het slachtoffer misleiden en geld laten sturen, zonder de bestelling te leveren.
Toevoegen aan uitsluitingen

Bekijk bijlage 354585
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@tjima: bijlagen die je met de Image control toevoegt zijn voor anderen niet zichtbaar. Je zie je 'm zélf wel, je denkt al gauw dat het uploaden is gelukt, maar dat is niet zo.
 
Dit is het geval:
Hiermee wordt alle netwerkcommunicatie van en naar uw computer gescand en deze informatie wordt met een verzameling aanvalshandtekeningen vergeleken. Inbraakpreventie beveiligt uw computer tegen de meeste internetaanvallen.

Inbraakpreventie houdt toezicht op alle toepassingen die op uw computer zijn geïnstalleerd en blokkeert schadelijke websites zodat ze geen toegang krijgen tot uw computer.

Bij die link uit post 1 is dat het geval. > Inbraakpoging > Malicous Site: Malicious Domain Request 21. > Geblokkeerd > Geen verdere actie vereist.

Je kunt een snelscan doen, maar er is weinig aan de hand.
Ik zou die site niet toevoegen aan de lijst met uitsluitingen.
 
Laatst bewerkt:
Kaspersky blokkeert betreffende website ook, dus er is wel degelijk iets mis ( adware installer via javascript o.i.d. ).
Als ik alleen al naar het domein kijk ( de naam van die site ) snap ik niet hoe je daar in vredesnaam terecht komt of wat je er zoekt...
Alleen op basis van de naam zou ik in zoekresultaten van Google o.i.d. nooit op deze link klikken...
 
thanks Senso

fijn te weten dat er nog niets aan de hand is
uiteraard niets met deze site en link doen en niet toevoeg aan de lijst uitsluiten.
Tjima
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan