Scannen werkt niet HP F350

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
507
Goedendag , ik kreeg van buurvrouw de vraag waarom haar HP deskjet F350 niet wil scannen.? Ze start scannen via haar Laptop , ik weet niet of scannen ook rechtstreeks via printer kan.? Zei ook niet.!
Zodra zei scannen wil komt er in beeldscherm alleen een groot wit vlak met hoofdletter I .meer niet .
Wat zou oorzaak kunnen zijn.? En is er iemand die weet of rechtstreeks scannen ook kan en zo ja hoe ,
Alvast heel veel dank.!
 
Misschien moet ze de handleiding van betreffende All in One eens lezen, want daar staat het in...
Elke A.i.O. biedt de mogelijkheid om via het bedieningspaneel op het apparaat te scannen...
Ze zou eens kunnen beginnen met de router te herstarten als deze printer via WiFi wordt gebruikt...
Is de printer via USB aangesloten, dan gaat dat uiteraard niets uitmaken.
 
Bedankt voor je snelle reactie , maar dat is het probleem zei is de handleiding kwijt , ik ga straks ff bij handleidingen.nl kijken . .?
 
Onder handleiding in mijn reactie zit een link naar de site met handleidingen van HP, alles in pdf...
 
Beste Scrapheap excuses ik had niet gezien de link , maar bedankt namens buuf ik heb haar gebeld en whatsapp foto gestuurd van de knop op printer scannen (10) in deze handleiding.
En yep het werkt perfect via laptop nog niet maar dat zal een software iets zijn en ik ga tzt ( ff Corona afwachten) naar haar toe voor een hp update op te halen . Voorlopig kan zei weer vooruit indien nodig met scannen...
Nogmaal BEDANKT !!!!

Ik zet vraag ook direct als opgelost.!
 
Waarschijnlijk zul je op de latop alle HP software moeten verwijderen en daarna de meest recente software ( het volledige pakket want daarin zit ook de scan-tool ) moeten installeren nadat je de laptop opnieuw hebt opgestart.
Mijn ervaring is dat het deels installeren van HP software in de meeste gevallen niet werkt / het probleem niet oplost.
Dus eerst verwijderen, opnieuw opstarten en daarna opnieuw installeren :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan