outlook 365 synchroniseren meerdere pc's, telefoon, tablet, online

Status
Niet open voor verdere reacties.

herriee

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2005
Berichten
32
Een goede dag,

Ik heb een vraag over outlook 365.

Kan ik, en zo ja hoe, mijn mail overal gelijk hebben, dus automatisch synchroniseren.

Met overal bedoel ik :
offline 365 app op pc
offline 365 app op laptop
app op telefoon
app op tablet
office online 365 waar ook ter wereld.

Verstuur ik in 1 van deze opties een mail, moet hij in alle opties bij verzonden items staan.
Maak ik een map aan of extra emailadres moeten deze overal verschijnen.

Ik maak gebruiken van eigen domein mail adressen, dus geen outlook.com ed.

Is dit mogelijk of blijft dit een droom?
Google is vaak mijn grootste vriend maar deze keer helaas niet.

Alvast bedankt voor het advies.

Groeten
Michiel
 
Dat is toch de standaard functionaliteit in Office365. Alle email staat in de cloud en als je een beetje internetverbinding hebt is de telefoon sneller bijgewerkt dan je het scherm kunt unlocken en de app openen.

Waar ook ter wereld is een ruim begrip. Er zijn gebieden waar een internetverbinding niet aanwezig/heel duur is of waar de zittende regering het simpelweg niet toestaat.
 
Hij gebruikt geen mail account van Microsoft... dus al je je eigen mail host bij je hosting het hosting bedrijf.... mag je eea zelf gaan opzetten.
Het lijkt me geen inkopper voor onervaren mensen.... wrs daarom de vraag hier....

Als ik bij Outlook/Hotmail zelfs bij mijn lokale mail client, The Bat!, echt op Pop3 staat en niet op IMAP, wordt de mail die ik verzend ook in de sent items on line geplaats... wel handig... (maar voor mij niet noodzakelijk)
Als ik dat voor mijn HCCNet account, ook Pop3 een mail verzend is er alleen een lokaal verzonden mail.....
Blijkbaar hangt het af hoe de server er mee omgaat en de mail client er mee communiceert.
De 1e keer vond ik wel vreemd.... dus meteen checken of ik echt wel Pop3 had... dus wel...
 
De accounts instellen als IMAP op elk apparaat. Daarvoor zal je even bij je mailprovider moeten kijken wat daarvoor de juiste instellingen zijn.(Als hij het aanbied, maar dat zal wel)
Let op!!, heb je ze nu als POP3 ingesteld dan staat alle oude mail lokaal, als je het omzet zal je die mails kwijtraken.
 
Bedankt voor de reacties. Ik was in de veronderstelling dat als ik op 1 apparaat de email adressen had ingesteld, dit op de overige werd overgenomen. Dit moet blijkbaar op elk apparaat afzonderlijk gebeuren.
Hier ben ik al wat verder meegekomen. Alleen in de online versie krijg ik geen andere email adressen toegevoegd. In de app en offline versie heb ik deze mooi onder elkaar staan. Iemand een idee hoe dat moet?
Overal heb ik Imap gebruikt. Waar staan de mail nu opgeslagen? "vroeger" had ik op 1 pc een pst bestand dat ik als archief gebruikte. Ik wil voorkomen dat ik iets doe of juist niet doe en mijn mail kwijtraak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan