Wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudike6

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2020
Berichten
345
Hallo, ik weet niet waar ik deze vraag moet plaatsen in het mobiele forum, maar hierbij me vraag. Ik heb last van heel erg slechte wifi. Ik word er helemaal gek van. Pasgeleden downloadselheid: 0,7mbps, upload: 0,4mbps. Hoe los ik dit op? Ik hoor het graag.
 
Je geeft wel heel weinig informatie. Begin eens met te vertellen wat je nu hebt draaien.
 
Wat zijn de afstanden tussen je access point en je computer?
 
Ga over op een LAN(draad)verbinding en als dat niet kan, dan een Powerlan
 
en vertel eens welke apparatuur je gebruikt.
welke provider met welk abonnement.
Je vraagt advies maar je vertelt niks.
Dan kun je van mij de duurste oplossing krijgen maar dat kan wel de slechtste voor jou zijn.



En ik heb je vraag maar even verplaatst naar de hardware afdeling.
 
Laatst bewerkt:
@puppie. Ik heb een Zyxel router, Online.nl als abonnement en gebruik Ethernet kabel die in me router en laptop zit. Ik heb dan ook nog de Devolo 500 duo. Zo genoeg info?
 
En nu lees ik ethernetkabel tussen router en laptop.
Dan gebruik je toch geen wifi.
Op welk apparaat is de verbinding via wifi slecht.
Probeer eens kort en krachtig te vertellen wat je doet en hoe je meet dat de wifi slecht is.
wat moet volgens jou de snelheid zijn van de wifi of met andere woorden waar betaal jij voor en wat krijg je daar voor.
 
Hallo, ik weet niet waar ik deze vraag moet plaatsen in het mobiele forum, maar hierbij me vraag. Ik heb last van heel erg slechte wifi. Ik word er helemaal gek van. Pasgeleden downloadselheid: 0,7mbps, upload: 0,4mbps. Hoe los ik dit op? Ik hoor het graag.
Heeft het niet te maken met je internetabonnement? Veel providers hanteren verschillende abonnementsformules die beperkingen opleggen (meestal pas zodra je een bepaald maandelijks datavolume overschrijdt) in up/downloadsnelheid.
 
Wij zo ook niet.... als je geen volledige info geeft, hoe moeten wij het dan weten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan