• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

getal invullen telkens op de eerste dag vd maand

Status
Niet open voor verdere reacties.

lvae12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2011
Berichten
4
wie kan mij helpen met eventueel een formule te formuleren, zie bijlage, vanuit het bedrag R5 vertrekt men en moet men proberen met de neg.& pos. getallen in het rekenprogramma dat hier aanhangt en vertrekt tussen te blijven.
 

Bijlagen

  • vraag helpmij .nl.xlsx
    9,6 KB · Weergaven: 37
Om ergens tussen te blijven heb je 2 getallen nodig. Tussen 10000 gaat een beetje moeilijk. Als ik het goed begrijp dan zou het met gegevensvalidatie kunnen.
 

Bijlagen

  • vraag helpmij .nl.xlsx
    10,5 KB · Weergaven: 26
beste Ven A
dank voor de snelle reactie, maar niet wat ik bedoelde, probeer duidelijker ter zijn in nieuwe bijlage, de pos en neg zitten al in het programma de plus en min worden ook al verekend.
ik wil telkens de eerste vd maand het start bedrag van 10000 automatisch laten invullen met een formule als dat mogelijk is, zodat onder elke maand dat startbedrag van 10000 waar men mee vertrekt komt te staan , dat doe ik nu handmatig.
 

Bijlagen

  • vraag helpmij .nl.xlsx
    9,7 KB · Weergaven: 31
In welk programma zit de pos en neg dan. Het voorbeeld is nietszeggend. Als je vanaf de startdatum t/m de huidige maand steeds 10000 ingevuld wil hebben dan kan kan het ook maar maak ik uit de vraag niet op.
 
Beste Ven A;
zoals je het al aangeeft, de bedoeling is vanaf startdatum onder jan. t/m dec. telkens op de eerste vd maand dat daar automatische het getal 10000 onder komt te staan als dat met een formule mogelijk is. Hopelijk ben ik nu een beetje duidelijker. alvast bedankt.
mvg, lvae 12.
 
Bedoelt u zoiets?
 

Bijlagen

  • vraag helpmij .nl (2).xlsx
    10 KB · Weergaven: 22
beste jempi10
mijn excuses aan jou en VenA ben enkele weken buiten strijd geweest vandaar.
met de jou oplossing kan ik verder en mag deze op opgelost gezet worden

alvast bedankt voor de oplossing.
lvae12
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan