herladen internetpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

wifalip

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2012
Berichten
13
Ben weeramateur en gebruik buienradar constant op beeldscherm. Voorheen werd deze pagina altijd om de opgegeven interval automatisch vernieuwd, dat werkt nu niet meer, maar moet de browser eerst worden afgesloten en weer opnieuw opgestart voor de actuele gegevens.
Wat kan hier de oorzaak zijn en is er een oplossing voor?
Gebruik Firefox, maar andere browsers zijn het zelfde.
Alvast bedankt voor de reactie

met vriendelijke groet
Willem
 
Is dat niet F5 (vernieuwen)?
 
Welke URL gebruikte je precies?
Misschien dat die voorheen een automatische refresh erop had zitten die nu verwijderd is?
 
Dat is weer een gif.
 
Nee, het is echt de eerder opgegeven URL, daarbij krijg je alleen het radarbeeld te zien, dat werk nog steeds en is actueel bij het opstarten van de browser.
Maar voorheen was dat ook altijd actueel met het herladen van de pagina b.v. met Tab Auto Refresh. En dit werkt dus niet meer.
 
Code:
https://image-cdn.buienradar.nl/br-processing/image-api/RadarMapRainNL/Animation/202101251250__550x512_True_False_True_3_3_1_0_run202101251245.gif

Je kunt zien dat het een gif is .gif. Hoe kun je dan spreken van een pagina?
Wat verwacht jij dan? Die loopt van ma 13:30 tot ma 14:20. Dus jij wilt dat die gif compleet is vernieuwd na 14:20?
 
Hoe het ook mag zijn het heeft altijd gewerkt zoals ik heb aangegeven.
Ben er helaas niet mee geholpen maar bedankt voor de reacties.
 
helaas werkt deze URL ook niet zoals ik gewend was, mijn computerkennis reikt jammer genoeg niet zover.
Maar in elk geval bedankt voor het meedenken.
 
Je had in post 1 direct een screenshot moeten plaatsen van de hele betreffende pagina inclusief adres/url dan had je post 2 t/m 17 kunnen vermijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan