Printer in ander netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Berichten
1.252
Ik moest mijn HP-printer opnieuw aansluiten (draadloos) en ik krijg geen verbinding meer met de computer. De HP-doctor komt tot de conclusie, dat de printer in een ander netwerk zit dan de computer. Inderdaad krijg ik de melding, dat de pagina niet wordt gevonden, als ik het IP-adres invoer. Maar op de printer staat wél de naam van mijn netwerk/router.

Hoe kan ik de printer in het juiste netwerk krijgen (of de computer uiteraard). DE printer is draadloos verbonden met internet, de computer is bekabeld.
 
Kan je op de printer zien welk IP-adres die heeft?
 
En wat is het IP van je PC?
 
Gewoon de WPS knop op je router en daarna die op je printer indrukken, dan wordt er automatisch gekoppeld en zit alles dus in hetzelfde netwerk..
 
Ik heb het topic naar een meer passende rubriek verplaatst.
 
Gewoon de WPS knop op je router en daarna die op je printer indrukken, dan wordt er automatisch gekoppeld en zit alles dus in hetzelfde netwerk..

Dit bood geen soelaas (Experiabox V10). De printer begon wel naar "netwerken" te zoeken, maar ik kreeg daarna een "fout tijdens het instellen van het netwerk via WPS. Daarna weer met een WPA-code geprobeerd en toen werd de printer gevonden. Maar niet alleen HP6500 werd geïnstalleerd, maar ook een printer met de naam "DO NOT DELETE - Needed for HP0F671E". En als ik die als standaard printer instel, dan werkt het.

Kan iemand mij daarover wat meer vertellen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan